صفحه اصلی > مقالات : کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟

یک پاوربانک خوب، مانند یک دستیار قابل‌اعتماد است که تضمین می‌کند که در تمام مدت شارژ خواهید داشت. بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا این شارژرهای قابل‌حمل به‌عنوان یک لوازم جانبی باورنکردنی برای هر کسی، حتی در حال حرکت، هستند. برند انکر، یکی از برندهای محبوب در زمینه پاوربانک‌هاست؛ اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که کدام پاوربانک انکر مناسب شماست، تا حد زیادی بستگی به نیاز شما دارد.

اگر بخواهیم هم کمی علمی به این موضوع نگاه کنیم، موارد زیادی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توان پاوربانکی تهیه کرد که علاوه بر شارژی بهینه، پرسرعت و باکیفیت، از کاهش طول عمر مفید گجت شما نیز جلوگیری کند.

چرا باید پاوربانک انکر را انتخاب کنید؟

فقط کافی است کمی در سایت‌ها و یا فروشگاه‌های لوازم جانبی چرخ بزنید تا متوجه بشوید که لوازم جانبی انکر تقریباً در هر فروشگاهی یافت می‌شود، این موضوع نشان از کیفیت بالای این برند دارد. برند انکر، کیفیت، دقت، ظرافت، سرعت و اقتصادی‌بودن را باهم در خود جای‌داده است. علاوه بر نکات گفته شده، باید به این موضوع نیز اشاره کرد که برند انکر با دریافت گواهی MFI از شرکت اپل مهر تأییدی بر کیفیت بی‌چون و چرای خود زده است. گواهی MFI به این معنی است که کمپانی انکر با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا گواهی لازم برای استفاده به‌عنوان لوازم جانبی اپل را دریافت کرده است؛ از جمله پاوربانک‌هایش.

چرا باید پاوربانک انکر را انتخاب کنید؟

قبل از خرید پاوربانک به نکات زیر توجه کنید!

قبل از اینکه اقدام به خرید پاوربانک کنید باید نسبت نیاز خود را بسنجید تا خریدی بهینه و مناسب انجام دهید. مواردی که رعایت آنها باعث می‌شود تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و محصولی که تهیه می‌کنید، بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. در زیر به مهم‌ترین این موارد اشاره می‌کنیم:

  • توان ورودی و خروجی
  • ظرفیت باتری
  • جنس بدنه
  • اندازه و وزن پاوربانک
  • قابلیت‌های خاص (چراغ LED)، چراغ‌قوه، شارژ قطره‌ای
  • تعداد پورت
  • سرعت دریافت و انتقال شارژ
  • موارد ایمنی

چه پاوربانکی مناسب شماست؟

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، موارد دیگری نیز وجود دارد که قبل از خرید باید از آنها اطلاع پیدا کنید تا پاوربانک انکر مناسب شما مشخص شود؛ البته موارد زیر برای دیگر برندها نیز صدق می‌کند.

  • قصد شارژ چه دستگاهی را دارید؟
  • آیا زمان زیادی از برق فاصله خواهید داشت؟
  • امکان ضرب‌دیدگی آن وجود دارد یا خیر و مواردی از این قبیل

برخی از انواع مصارف پاوربانک را برای شما در نظر گرفته‌ایم که در زیر به آنها به‌صورت خلاصه اشاره می‌کنیم.

برای استفاده‌های روزانه

اگر باتوجه‌به شرایط کاری، ممکن است که چندین ساعت به برق و یا شارژر دسترسی نداشته باشید، انتخاب یک پاوربانک زیبا، شیک و جمع‌وجور راهکاری ساده برای روشن نگه‌داشتن گجت شماست. ولی باید در هنگام خرید به توان خروجی و ظرفیت پاوربانک نیز توجه کنید.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل  PowerCore III Sense PD A1244

پاوربانک انکر با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر دارای یک عدد پورت USB Type-C با قابلیت PowerDelivery و یک عدد پورت USB Type-A output با قابلیت PowerIQ و Voltage Boost است که متناسب با نوع گوشی هوشمند شما، ولتاژ خروجی مناسبی می‌دهد. همچنین این پاوربانک از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. میزان باتری توسط 4 عدد LED سفید رنگ به کاربر نمایش داده می‌شود و همچنین مواد به کار رفته در ساختجنس بدنۀ آن، حس خوبی را به شما منتقل می‌سازد.

علاوه بر این‌ها، شما شاهد فناوری و حالت شارژ قطره‌ای این پاوربانک 18 واتی 10000 میلی‌آمپر ساعتی هستید. قابلیت‌هایی که نه تنها شارژ هم‌زمان دو دستگاه را برای شما ایجاد می‌کند؛ بلکه می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه‌های کم مصرف مانند هدفون یا بلندگوهای بلوتوث استفاده کنید. البته ایجاد ایمنی بی‌نظیر با فناوری MultiProtect نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این پاوربانک است. این فناوری حفاظت از نوسانات، جلوگیری از اتصال کوتاه و بسیاری از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خیال شما را از نظر ایمنی خود پاوربانک و گجت‌های دیجیتالتان راحت کند. به همین منظور هم یک پاوربانک انکر مناسب شما برای استفاده‌های روزانه خواهد بود.

پاوربانک انکر مدل  PowerCore Metro A1246

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ۲۵ واتی انکر مدل Anker PowerCore Metro A1246 به دلیل وزن و اندازه مناسبی که دارد، به‌راحتی قابل‌حمل است و کاربران می‌توانند آن را در جیب خود قرار بدهند و در موقعیت‌های مختلف گوشی‌شان را شارژ کنند. این پاوربانک انکر از تکنولوژی انحصاری انکر یعنی MultiProtect برخوردار است که محافظت از دستگاه کاربر را تضمین می‌کند و دغدغه بسیاری از افراد را بابت سلامت باتری موبایلشان برطرف می‌کند. همچنین این پاوربانک، مجهز به حالت شارژ قطره‌ای است که در خصوص دستگاه‌های کوچک و کم‌مصرف مانند هدفون‌های بلوتوثی و اسپیکرها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل  PowerCore Metro A1246

علاوه بر این، این پاوربانک ضمن مجهز بودن به تکنولوژی PowerIQ، شامل یک پورت ۲۵ واتی USB-C و یک پورت USB-A است و قابلیت شارژکردن هم‌زمان دو دستگاه را دارد. خوب است که بدانید، به دلیل پشتیبانی این پاوربانک از پورت USB-C و از حالت‌های شارژ سه‌گانه، سازگاری خوبی با انواع گجت‌های دیجیتال خواهد داشت که نشان از یک پاوربانک انکر مناسب شما در استفاده‌های روزانه خواهدبود.

برای مسافرت‌های کوتاه‌مدت

برای مسافرت‌های کوتاه تفریحی و یا کاری بهترین گزینه پاوربانک‌هایی است که اندازه‌ای کوچک، وزنی کم و بدنه‌ای محکم دارند تا در مقابل ضربه خوردن و یا افتادن‌های احتمالی مقاومت کافی را داشته باشد. عکس‌برداری و یا فیلم‌برداری به‌سرعت باتری گوشی را کاهی می‌دهد پس در نظر داشته باشید که ظرفیت آن نیز بسیار مهم است. باید میزان زمانی که ممکن است به برق دسترسی نداشته باشید را تخمین بزنید و باتوجه‌به آن پاوربانک خود را انتخاب کنید.

پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential PD A1287

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ۲۰ واتی انکر مدل Anker PowerCore Essential PD A1287 یکی دیگر از ساخته‌های موفق این شرکت به‌حساب می‌آید که از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل PowerCore Essential PD A1287

باتوجه‌به اینکه این محصول از تکنولوژی Power Delivery و Quick Charge برخوردار است، فرایند شارژکردن را باقدرت و سرعت بالایی انجام می‌دهد که همین امر باعث رضایت خاطر کاربران شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب‌توجه این پاوربانک انکر، پشتیبانی پورت USB-C آن از هر دو حالت ورودی و خروجی است که بااین‌وجود، کاربر می‌تواند عمل شارژکردن موبایل و شارژکردن مجدد پاوربانک را با استفاده از این پورت به‌سرعت انجام دهد.

پاوربانک انکر مدل A1377H11

پاوربانک انکر A1377H11، امکان شارژ 4 دستگاه به صورت هم‌زمان را برای کاربر به‌وجود آورده است. حال سؤال اینجاست که چرا این پاوربانک انکر مناسب شماست؟

دو پورت USB-A با توانی معادل 18 وات، قابلیت انتقال انرژی و شارژ را با سرعت قابل توجهی دارند و دو پورت TYPE-C به‌صورت ورودی و خروجی و با توانی معادل 30 وات تعبیه شده‌اند که ضمن شارژ پاوربانک، می‌توانند دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنند.

انکر از تمام امکانات خود برای افزایش سرعت و کیفیت شارژ در این پاوربانک استفاده کرده است. توان خروجی پاوربانک ۴۰۰۰۰ میلی‌آمپر و با توانی معادل ۳۰ وات قابلیت شارژ دستگاه‌هایی نظیر گوشی و تبلت را هم دارد. پشتیبانی از تکنولوژی PD یا همان شارژ سریع که به کمک آن می‌توانید از طریق پورت‌های TYPE-C با توانی معادل 30 وات، از شارژ سریع لذت ببرید و آیفون 13 خود در 28 دقیقه تا 53 درصد شارژ کنید.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل A1377H11

نهایت زیبایی و قدرت را می‌توانید در پاوربانک انکر A1377H11 انکر ببینید. جنس بدنۀ این گجت از پلاستیک ABS ساخته شده است که دلیل اصلی وزن بسیار پایینش است. همچنین جنس بدنه این پاوربانک، باعث شده است تا در برابر ضرب‌خوردگی، خط‌وخش و به‌جاماندن اثر انگشت، مقاومت کافی داشته باشد.

برای مسافرت‌های بلندمدت (کمپ)

اگر به مسافرت‌های خارج از شهر و یا در اصطلاح کمپ کردن علاقه‌مند هستید قطعاً باید در انتخاب پاوربانک دقت بیشتری کنید. در این موارد به‌جای تهیه یک پاوربانک کوچک و قابل‌حمل می‌توانید از پاوربانک‌هایی نظیر پاور استیشن استفاده کنید. این دستگاه‌ها قادرند برق شهری را برای شما تأمین کنند تا بتوانید چندین دستگاه را به‌صورت هم‌زمان و با توان‌های مختلف شارژ کنند و یا دستگاه‌هایی نظیر یخچال مسافرتی و پنکه را نیز با آن روشن نگه دارید.

ایستگاه شارژ انکر مدل PowerHouse II 400 A1730

ایستگاه شارژ انکر مدل PowerHouse II 400W یک محصول بی‌نظیر برای استفاده در مسافرت‌ها و OffRoad یا حتی در خانه است. بدنه این باتری بسیار مقاوم است و در برابر تست‌های ضربه، مقاومت خوبی از خود نشان داده است. همچنین، پشتیبانی از ظرفیت و توان بالایش برای گجت‌های متفاوت در کنار تعداد پورت‌های بالا و متفاوتش، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. خوب است که بدانید، این دستگاه حتی قابلیت شارژ با پنل خورشیدی را نیز دارد. همچنین در پشتش از یک چراغ LED پشتیبانی می‌کند که سه حالت نور کم، متوسط، زیاد و به‌صورت SOS را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: ایستگاه شارژ PowerHouse II 400 A1730

ایستگاه شارژ انکر مدل PowerHouse II 400 A1730، به‌راحتی می‌تواند 7 نوع دستگاه مختلف را به صورت هم‌زمان شارژ کند. سه پورت USB-A و یک پورت USB-C با فناوری‌های Power Delivery و PowerIQ 3.0 در این دستگاه تعبیه شده. پورت‌هایی که در کنار ظرفیت و توان خوب این محصول، قابلیت شارژ 50% یک مک بوک ایر 2020 را تنها در 41 دقیقه فراهم می‌کند که 40درصد سریع‌تر از حالت عادی است. یک عدد پریز سه شاخه و یک عدد درگاه فندکی خودرو نیز در این باتری قرار گرفته است تا بتوانید هر نوع دستگاهی را شارژ کنید؛ از گجت‌های دیجیتال تا لوازم الکترونیکی.

البته، پریز دیواری AC داخلی از یک اینورتر موج سینوسی خالص استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که خروجی برق به همان خوبی است که در خانه دریافت می‌کنید. در نهایت اگر به مسافرت‌های می‌روید و یا برای روزهای مبادا به یک گجت به عنوان برق نیاز دارید، این پاوربانک انکر مناسب شماست.

ایستگاه شارژر انکر مدل PowerHouse 767

با ایستگاه‌های شارژر، برق را همه‌جا همراه خود داشته باشید. یکی از ایستگاه‌های شارژری جذاب، مدل PowerHouse 767، از برند انکر است. این دستگاه با بهره‌مندی از باتری LiFePO4، شامل ظرفیت 2048 وات ساعت و توان خروجی  2300 وات می‌شود که شارژی بهینه و پرسرعت را برای 10 دستگاه به صورت هم‌زمان فراهم می‌کند.

تغذیۀ 10 دستگاه مختلف به صورت هم‌زمان، اتفاق کوچکی نیست. طبق گفتۀ انکر 767 می‌تواند نیازهای اولیۀ برق شما را برطرف کند. می‌توانید یخچال، لپ‌تاپ، تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی خانگی را با آن تغذیه و از داشتن برق در کمپ خود اطمینان حاصل کنید. علت این موضوع را می‌توان به ویژگی‌های باورنکردی و جذابش دانست که شامل می‌شود از:

  • فناوری اختصاصی InfiniPower
  • باتری‌های LiFePO4
  • قطعات الکترونیکی فوق‌العاده بادوام
  • امکان کنترل دما تا 100 بار در ثانیه به علت سیستم کنترل دمای هوشمند
  • مقاومت بی‌نظیر در برابر ضرب‌خوردگی به دلیل بدنه‌ای مقاوم

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: ایستگاه شارژر PowerHouse 767

همچنین انکر در این طراحی و ساخت پاور استیشن از تکنولوژی  GaN استفاده کرده است که باعث تأمین برق دستگاه‌ها با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن می‌شود.

در پایان باید گفت که انکر برای این ایستگاه شارژ قابل‌حمل طول عمری معادل 10 سال را برآورد کرده است، حتی در صورت استفاده مستمر از آن، که آن را می‌توان یک پاوربانک انکر مناسب شما دانست.

برای شارژ گجت‌هایی با توان بالا مانند لپ‌تاپ

شما نمی‌توانید از پاوربانک‌های معمولی برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کنید و قطعاً به پاوربانک‌هایی نیاز دارید که هم ظرفیت بالاتر و هم توان خروجی بالاتری داشته باشند. پشتیبانی از پورت AC یکی از علائمی است که پاوربانک‌های لپ‌تاپ معمولاً دارند. در نظر داشته باشید که اگر این پورت را روی پاوربانک خود مشاهده کردید، از آن برای شارژ گجت‌هایی با توان پایین استفاده نکنید.

پاوربانک انکر مدل A1379

پاوربانک ۲۴۰۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل A1379، در مجموع با دو پورت خروجی، به شما حداکثر توان 65 وات را عرضه می‌کند تا بتوانید لپ تاپ خود را نیز شارژ کنید. به همین منظور هم یک پاوربانک انکر مناسب برای شماست، آن هم برای گجت‌های توان بالای شما.

این پاوربانک انکر می‌تواند شارژ سریع تا حداکثر 100 وات را از طریق پورت‌های Type-c ارائه دهد،  البته نباید از تکنولوژی PD یا همان شارژ سریع نیز به راحتی گذشت که کیفیت انکر 1379A را بیش از پیش بالا برده است. همچنین مانند سایر پاوربانک‌های انکر، این مدل نیز از قابلیت  و PowerIQ و VoltageBoost پشتیبانی می‌کند. این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا شارژ با بالاترین کیفیت ممکن به دستگاه شما برسد.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل A1379

پاوربانک ۲۴۰۰۰ میلی‌آمپر ۱۴۰ واتی انکر مدل Anker 737 A1289

شارژر همراه  انکر مدل 737 ظرفیت 24000 میلی‌آمپر ساعت با حداکثر توان 140 وات یکی از قدرتمندترین پاوربانک‌های موجود در بازار ایران است. این شارژر دوطرفه فوق‌العاده قدرتمند مجهز به آخرین POWER DELIVERY 3.1 و فناوری دو‌جهته برای شارژ سریع خود و همچنین دستگاه متصل به آن نظیر گوشی، تبلت و البته لپ‌تاپ است.

این پاوربانک انکر می‌تواند در شارژکردن 5 برابر سریع‌تر از شارژرهای دیگر عمل کند. دارای صفحه‌نمایش LCD است که توان ورودی و خروجی و میزان زمان شارژشدن خود و یا دستگاه کاربر را نشان می‌دهد. همچنین انکر در این پاوربانک فناوری‌های منحصربه‌فرد خود را تعبیه کرده از قبیل POWER DELIVERY،POWERIQ3,MULTIPROTECT که شارژ ایمنی را برای دستگاه کاربر از هر لحاظ اعمال می‌کند.

دو پورت USB-C این پاوربانک در مجموع 122 وات خروجی و پورت USB-A آن 18 وات خروجی دارد که مجموع خروجی پورت‌های این پاور بانگ در حالت متصل بودن 3 دستگاه هم‌زمان 140 وات است . پاوربانک 737 قادر به شارژ انواع لپ‌تاپ‌ها  و تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند است. بنابراین اگر به دنبال یک شارژر سیار می‌گردید که مناسب اگثر گجت‌های دیجیتال شما باشد، این پاوربانک انکر مناسب شماست.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل 737 A1289

پاوربانک انکر مدل A1291

پاوربانک ۲۶۵۰۰ میلی‌آمپر ۸۷ واتی انکر مدل Anker PowerCore III Elite USB-C PD A1291 از جمله پاوربانک‌های موفق این شرکت محسوب می‌شود که مجهز به یک سری قابلیت پیشرفته است. به همین منظور، تمام انتظاری که از یک پاوربانک دارید را می‌توانید در انکر 1291 پیدا کنید؛ شارژ 4 دستگاه به صورت هم‌زمان، توان خروجی بالا و ظرفیتی قابل قبول که اجازه خاموشی را نه به گوشی، نه به لپ‌تاپ و نه به هیچ یک از گجت‌های دیگر نمی‌دهد.

از دیگر دلایلی که این پاوربانک انکر مناسب شماست، این است که برای محافظت از  اتصال‌های کوتاه، انکر یک میکروکنترلر در داخل پاوربانک قرار داده است تا در بلندمدت آسیبی به پاوربانک وارد نشود. قرارگیری مبدل باک بوست در این مدل نیز از تولید گرما جلوگیری می‌کند. قابلیت دیگری که در این پاوربانک قرار داده شده است،  MultiProtect نام دارد که نتیجۀ این فناوری را با محافظت در مقابل ولتاژ بیش از حد مجاز، حفاظت از اضافه‌بار و کنترل دما مشاهده خواهید کرد.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل PowerCore III Elite USB-C PD A1291

پاوربانک‌های وایرلسی

پاوربانک انکر وایرلسی این اجازه را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به کابل، گوشی خود را شارژ کنید. این نوع از پاوربانک معمولاً قدرت شارژ مستقیم را ندارد؛ اما گزینه بسیار خوب و جذابی برای شارژکردن گجت شماست. این پاوربانک‌ها از استانداردهای مختلفی استفاده می‌کند که معروف‌ترین آن‌ها فناوری Qi است که توسط شرکت‌های اپل و سامسونگ و دیگر برندهای شناخته شده پذیرفته و به کار گرفته شده است. اما قابلیتی دیگری که علاوه بر Qi می‌توان در انکر یافت پشتیبانی از تکنولوژی مگ سیف است که باعث بالارفتن امنیت محصولات گران‌قیمت اپل در هنگام شارژکردن است. در ادامه به بعضی از باکیفیت‌ترین این محصولات اشاره می‌کنیم.

پاوربانک مغناطیسی انکر مدل A1610

پاوربانک بی‌سیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل Magnetic Battery MagGo A1610، یکی از محصولات محبوب و دوست‌داشتنی این شرکت به‌حساب می‌آید که موردتوجه بسیاری از کاربران، مخصوصاً طرفداران اپل، قرار گرفته است. این پاوربانک مغناطیسی، در ابعادی بسیار کوچک تولید شده است و همین نکته باعث راحتی بیشتر افراد، حین استفاده از آن می‌شود؛ به شکلی که کاربران دیگر نگران استفادۀ هم‌زمان گوشی خود در زمان شارژشدن، به دلیل وزن پاوربانک، نباشند.

این پاوربانک انکر مغناطیسی، قابل‌استفاده برای تمامی گوشی‌هایی است که از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند. اما میزان چسبندگی آن به دلیل به‌کاربردن مگ سیف، به جز برای گوشی‌های آیفون، بسیار ضعیف خواهد بود. می‌توان گفت که انکر این محصول را به‌صورت اختصاصی برای اپل طراحی کرده است.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل A1642

پاوربانک انکر مدل Magnetic Battery MagGo A1610، یک انتخاب عالی است، تا زمانی که به پریز برق دسترسی پیدا کنید. با به‌کارگیری باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در این پاوربانک، می‌توانید یک بار گوشی آیفون 12، 13 و یا هر آیفونی که مجهز به مگ‌سیف باشد را شارژ کنید. برای شارژ پاوربانک نیز یک کابل Type-c در داخل بسته‌بندی قرار داده شده است که اگر با آداپتور 12 وات آن را شارژ کنید، 2 ساعت زمان خواهد برد. لازم به ذکر است که این پاوربانک در ظرفیت 10هزار میلی‌آمپری هم موجود تولید شده است.

پاوربانک انکر مدل A1617

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ۱۸ واتی انکر مدل Anker PowerCore III Sense A1617 یکی دیگر از محصولات باکیفیت و قابل‌اطمینان این شرکت به‌حساب می‌آید که در اختیار کاربران قرار گرفته است. قابلیت این محصول در شارژکردن بی‌سیم در کنار بهره‌مندی‌اش از گواهی Qi، به محبوبیت آن کمک بسزایی کرده است. البته توصیه می‌شود که برای اطمینان از فرایند شارژ بی‌سیم به‌صورت کامل، گوشی خود را درست در وسط پد مخصوص قرار دهید.

این شارژر بی‌سیم از تراز مغناطیسی به سبک MagSafe برخوردار نیست؛ اما دارای استاندارد Qi است و قادر به شارژ به‌صورت وایرلس است. برای اطمینان از شارژ پایدار نیز گوشی خود را در مرکز پد بی‌سیم قرار دهید و موقعیت تلفن خود را تنظیم کنید. اگرچه ویژگی شارژ بی‌سیم این پاوربانک انکر با سری اپل‌واچ یا سری ساعت‌های سامسونگ کار نمی‌کند.

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست: مدل A1617

کلام آخر

قبل از خرید پاوربانک سعی کنید به دقت این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید خریدی درست و کارا داشته باشید؛ چرا که در صورت عدم توجه، ممکن است پاوربانکی که تهیه می‌کنید به اندازه کافی کارایی را برای شما نداشته باشد. پاوربانک انکر به لطف گواهی MFI که از شرکت اپل دریافت کرده، توانسته کیفیت محصولات خود را به تمام دنیا نشان دهد.

پاوربانک‌هایی که به بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز شده‌اند تا علاوه بر شارژی با کیفیت، بهینه و پرسرعت، از گجت شما در مقابل آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند. به کار گیری بالاترین استاندارهای مراقبتی نظیر کنترل شدت جریان، کنترل ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد، تخلیه شارژ بیش از حد، گرم شدن بیش از حد و اتصال کوتاه باعث شده است تا خیال کاربران از خرید پاوربانکی امن راحت شود.

در کنار موارد بالا باید به موضوع گارانتی هم اشاره کرد. چرا که کالاهای دیجیتال به راحتی ممکن است که در معرض خرابی قرار بگیرند. اما سؤال اینجاست که کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟ یا اصلا چه مواردی را در هنگام خرید آن باید به آن توجه کنید؟ در این مطلب برای شما به‌طور کامل توضیح دادیم.

خوب است که بدانید، شرکت فارِس تنها نماینده رسمی برند انکر در ایران است و این امر می‌تواند خیال شما را از بابت خرید کالای ارجینال با گارانتی معتبر راحت کند.

‫5/5 ‫(1 نظر)

نویسنده فارس مگ

پست های مرتبط

کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند؟

این مقاله در درجه اول بر روی «کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند» تمرکز دارد تا خوانندگان اطلاعاتی در مورد طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل سازگار با پورت USB-C به دست آورند، در کنار مزایای USB-C نسبت به لایتنینگ. در نهایت برخی از لوازم جانبی انکر را که برای محصولات اپل مناسب است را کشف خواهند کرد.

1403-02-01

بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15

در این مطلب ما سعی کردیم که شما را به دنیای شارژهای بیسوس ببریم و علت اینکه چرا برند بیسوس مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15 است، را بیان کردیم.

1403-01-20

6 راه برای سفر هوشمندانه با استفاده از ابزار گوگل

یکی از ابزارهایی که گوگل به تازگی روی آن بسیار مانور داده…

1403-01-16

دیدگاهتان را بنویسید