صفحه اصلی > نقد و بررسی : بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد، مربوط به خوابیدن باتری آن است که به دلایلی مانند سردی هوا، خاموشی بیش از حد ماشین، روشن ماندن چراغ یا رادیو ماشین و… است. راه‌حل رفع این مشکل، وارد کردن شوک به باتری ماشین است که در قدیم با هل‌دادن ماشین، اتصال باتری یک ماشین به باتری خوابیده و یا استفاده از جامپ استارترهای بزرگ بود. راه‌حل‌های که زمان‌بر، سخت یا هزینه‌بر بود.

امروزه، جامپ استارترهایی وجود که به اندازۀ یک پاوربانک هستند که خیال شما را از خوابیدن باتری ماشین راحت می‌کند، زیرا می‌تواند در کمترین زمان مشکل شما را در هر مکان و زمان برطرف کند. یکی از برندهای محبوب در این زمینه، جامپ استارتر بیسوس است. اما چرا جامپ استارتر بیسوس؟ مزایای آن چیست؟ چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ چه مدل‌هایی از آن ارزش خرید دارد؟ با ما همراه باشید تا به تک‌تک این سؤالات پاسخ بدهیم و به بررسی جامپ استارتر بیسوس بپردازیم.

چرا جامپ استارتر بیسوس؟

پاوربانک قابل‌حمل باتری ماشین یا همان جامپ استارتر، یک دستگاه بسیار جمع‌وجور و قدرتمند است که می‌توانید حتی به‌راحتی آن را در کیف خود حمل کنید. اما همان‌طور که می‌دانید برندهای مختلفی از جامپ استارتر در بازار وجود دارد و شاید برای شما هم سؤال شود که چرا جامپ استارتر بیسوس را باید انتخاب کرد. علت اصلی و دقیق آن را می‌توان به ویژگی‌ها، گارانتی، کیفیت و عملکرد بالای آن اشاره کرد که در ادامه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

چرا جامپ استارتر بیسوس؟

باتری با ظرفیت واقعی بالا

جامپ استارتر بیسوس دارای یک باتری با ظرفیت واقعی بالاست که می‌تواند با یک‌بار شارژ، چندین بار اتومبیل شما را روشن کند.

جمع‌وجور و قابل‌حمل

کوچکی و سبکی جامپ استارترهای بیسوس در کنار کیفیت بالایش در ساخت، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن‌هاست که قابلیت حمل را به‌راحتی برای شما فراهم می‌کند.

گجتی چندکاربره

بهره‌مندی جامپ استارترهای بیسوس از چراغ، باعث می‌شود که شما در مواقع ضروری و در مکان‌های مختلفی که به نور دسترسی ندارید، به‌راحتی باتری ماشین خود را به حالت اولیه برگردانید. دستگاهی که با وجود پورت‌های مختلف USB (در برخی از مدل‌ها)، می‌توانید از آن علاوه بر شارژ باتری ماشین خود، برای شارژ گجت‌های دیجیتالتان مانند گوشی هوشمند هم استفاده کنید.

حالت‌های چراغ‌قوه جامپ استارتر بیسوس

چراغ‌قوه جامپ استارتر بیسوس، یک ویژگی ایده‌آل برای مواقعی است که شب‌ها در کنار جاده گیر افتاده‌اید. به همین منظور، دکمه را فشار داده و نگه دارید تا چراغ‌قوه روشن شود که 3 حالت برای آن وجود دارد که می‌توان آن‌ها را آزادانه در صورت نیاز تغییر داد.

  • نور معمولی، ثابت: حالت چراغ‌قوه، روشنایی اضطراری در محیط تاریک
  • نور SOS: گزارش خرابی خودرو
  • چشمک‌زن سریع تیز: هشدار خطای اضطراری

ویژگی‌های ایمنی در کنار گارانتی

در یک‌کلام، ایمنی مطلق استفاده با جامپ استارتر بیسوس!

قبل از هر چیزی باید بیان کنیم که بدنه باتری این گجت قابل‌حمل از مواد بادوام و مقاوم در برابر سایش ساخته شده است. از طرفی دیگر به ایمنی داخلی بی‌نظیر آن باید اشاره کرد. ایمنی که از اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و قطبیت معکوس جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل بهره‌مندی این گجت‌ها از گارانتی ۱۲ماهه، خیال شما را از وجود هر نوع مشکل کارخانه‌ای راحت می‌کند. علاوه بر این، 9 ایمنی که جامپ استارترهای بیسوس از آن پشتیبانی می‌کنند، شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. باتری های لیتیوم پلیمری با کیفیت بالا
  2. حفاظت از شارژ بیش از حد
  3. تثبیت ولتاژ
  4. محافظت در برابر شوک الکتریکی
  5. حفاظت از اتصال کوتاه
  6. حفاظت از تخلیه بیش از حد
  7. حفاظت در برابر اتصال معکوس
  8. حفاظت از گرمای بیش از حد
  9. حفاظت در برابر جریان بیش از حد

ویژگی‌های ایمنی در کنار گارانتی در جامپ استارتر بیسوس

محدودیت‌های جامپ استارتر بیسوس

هر گجتی باتوجه‌به مزایا و قابلیت‌هایش، معایبی نیز دارد که این موضوع شامل جامپ استارترهای بیسوس نیز می‌شود. باید بدانید که جامپ استارترهای بیسوس، سازگار با هر نوع ماشینی نیست و در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید. همچنین این گجت‌ها مانند پاوربانک‌ها هستند و نیاز به مراقبت و نگهداری دارند و در صورت عدم استفادۀ درست از آن ممکن است که باتری و اجزای دیگر آن زودتر از زمان مورد انتظار خراب شود.

چگونگی استفاده از جامپ استارتر بیسوس

استفاده از جامپ استارترهای بیسوس، بسیار راحت است؛ همین موضوع هم به محبوبیت آن‌ها افزوده است. به همین منظور هم تنها کافی است که 4 قدم زیر را طی کنید:

  1. اطمینان از شارژ کامل جامپ استارتر
  2. اتصال کابل‌های جامپر طبق دستورالعمل‌های ارائه شده همراه دستگاه به باتری ماشین
  3. استارت زدن چندین‌باره ماشین تا هنگام روشن شدن ماشین
  4. قطع اتصال کابل‌های جامپر از ماشین، پس از مدتی از روشن شدن آن

چگونگی نگهداری از جامپ استارتر بیسوس

همان‌طور که بیان کردیم، جامپ استارترهای بیسوس هم به‌مانند گجت‌های دیجیتال دیگر، نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد تا بتوانید به مدت طولانی و دور از هر خطری از آن استفاده کنید. برای این منظور نیاز است که دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا نحوۀ استفاده و اتصال صحیح به باتری خود را بدانید. همچنین این گجت‌ها را نباید بیش از حد شارژ کنید و یا در یک محیط بسیار سرد یا بسیار گرم نگهداری کنید.

مشکلات رایج جامپ استارتر بیسوس

ازآنجایی‌که جامپ استارتر بیسوس، باهدف شارژ و ایجاد شک به باتری ماشین برای روشن‌شدن آن تهیه شده است؛ اکثر مشکلات این گجت به‌مانند پاوربانک‌ها، مربوط به باتری و کابل آن است که در ادامه در مورد آن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد:

شارژ نشدن جامپ استارتر بیسوس

دلایل شارژ نشدن جامپ استارتر به مواردی مانند عدم اتصال صحیح کابل، استفاده از شارژر نامناسب، خرابی کابل یا شارژر و مشکلات باتری  برمی‌گردد. به همین منظور، در ابتدا مطمئن شوید که کابل شارژ به طور صحیح به جامپ استارتر و پریز برق متصل است. همچنین از شارژر اصلی بیسوس یا شارژری با ولتاژ و آمپر مناسب استفاده کنید.

حال اگر هنوز مشکل داشتید، کابل و شارژر خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که سالم هستند. اگر هم هنوز مشکل را پیدا نکردید، به‌احتمال باتری جامپ استارتر مشکل پیدا کرده است که در این صورت نیاز به خرید یک جامپ استارتر دیگر هستید.

کاهش سریع شارژ در جامپ استارتر بیسوس

در اکثر مواقع، علت کاهش شارژ سریع جامپ استارتر بیسوس، مربوط به عدم نگهداری آن در دمای مناسب است و یا اینکه باتری خودروی شما بیش از ظرفیت و توان این دستگاه است؛ بنابراین اگر از این دو مورد اطمینان دارید، پس به‌احتمال باتری جامپ استارتر دچار مشکل شده است.

مشکلات روشن‌نشدن جامپ استارتر

جامپ استارتر بیسوس هم مانند یک پاوربانک است و در صورت عدم روشن‌شدن آن، به‌احتمال باتری این گجت شارژ کمی دارد و یا اینکه گیره‌های آن را به طور صحیح به باتری خودرو متصل نکرده‌اید؛ البته اگر گیره‌ها آسیب‌ندیده باشند. در نهایت هم اگر مشکل شما حل نشد، به‌احتمال مشکل اصلی در مدار داخلی جامپ استارتر است.

مشکلات روشن‌نشدن جامپ استارتر بیسوس

ضعیف‌بودن جرقه جامپ استارتر بیسوس

اگر جرقه و شوکی که جامپ استارتر به باتری ماشین شما وارد می‌کند، به‌احتمال باتری این گجت شارژ کافی ندارد و یا گیره‌ها را به‌درستی متصل نکردید. اگر از این دو مورد اطمینان دارید، سالمی گیره‌ها و مدار خالی آن را بررسی کنید.

دیگر مشکلات جامپ استارتر بیسوس

خاموشی ناگهانی جامپ استارتر و یا کارنکردن چراغ این گجت، از دیگر مشکلات آن است. علت خاموشی ناگهانی این گجت می‌تواند مربوط به گرم‌شدن بیش از حد آن و یا مشکلات مدار داخلی باشد. از طرفی دیگر، روشن‌نشدن چراغ‌قوه هم می‌تواند مربوط به سوختگی لامپ آن و یا مجدد مشکلات مدار داخلی جامپ استارتر باشد. همچنین توجه کنید که اگر بوی سوختگی از آن متوجه شدید، احتمال اتصال کوتاه در مدار داخلی آن وجود دارد.

معرفی 3 جامپ استارتر بیسوس با ارزش خرید بالا

اگر به دنبال خرید جامپ استارتر بیسوس رفته باشید؛ متوجه خواهید شد که مدل‌های مختلفی از آن در بازار موجود است. به همین منظور هم ممکن است که برای شما سؤال شود که کدام مدل از آن مناسب شما خواهد بود. قبل از معرفی دو مدل از جامپ استارترهای بیسوس که ارزش خرید دارد، باید بگوییم که هدف از خرید و ظرفیت و توان موردنیاز خود را تعیین کنید.

جامپ استارتر ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Pro CRJS03

گجتی به رنگ مشکی که در یک نگاه متوجه زیبایی و طراحی خاص آن خواهید شد. این جامپ استارتر بیسوس دارای یک نمایشگر داخلی است که میزان باتری را به شما نمایش می‌دهد. همچنین طبق ادعای این شرکت، با خرید جامپ استارتر ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Pro CRJS03 و شارژ کامل آن با یک‌بار؛ می‌توانید تا 50 بار خودروی خود را روشن  کنید. یک جامپ استارتر کارآمد، ایمن، مفید و کاربرپسندی که یکی از ضروریات هر گاراژی است!

جامپ استارتر بیسوس ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر مدل Baseus Super Energy Pro CRJS03

علاوه بر این، باتری‌های لیتیوم پلیمری باکیفیت بالایی در این مدل طراحی شده است که عملکرد و کارآمد بالایی را در برابر دماهای بسیار پایین و بالا ایجاد کرده است. مصرف انرژی بسیار کم این گجت هم در حالت آماده‌به‌کار، یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که می‌تواند تا 85 درصد انرژی را در سال پس از آخرین شارژ کامل نگه دارد.

از طرفی دیگر، بیسوس به فکر ایمنی و امنیت هم بوده است و به همین دلیل، محافظ داخلی این جامپ استارتر بیسوس از آسیب رساندن به باتری ماشین و دستگاه‌های متصل شما جلوگیری می‌کند.

خوب است که بدانید، بیسوس به لطف چراغ‌های LED داخلی که برای این گجت خود طراحی کرده است، امکان همیاری شما در تاریکی را فراهم می‌کند و می‌توانید از آن حتی به‌عنوان یک چراغ‌قوه سنتی استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این جامپ استارتر، سازگاری بالایش در کار استفاده از آن به‌عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی‌های هوشمند شماست که به لطف توان بالایش در کنار پورت‌های USB-C و USB ایجاد شده است.

جامپ استارتر ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Air Car Jump Starter CGNL020101

این جامپ استارتر بیسوس که از نظر ظاهری و فنی بسیار شبیه به مدل CRJS03 خود است، به رنگی مشکی است، از یک صفحه‌نمایش برای نشان‌دادن درجه باتری آن، تشکیل شده است. جامپ استارتر ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Air Car Jump Starter CGNL020101 به‌اندازه کافی قوی است که به شما امکان می‌دهد تا در مواقع اضطراری تا 50 بار پس از شارژ کامل، ماشین خود را روشن کنید!

جامپ استارتر بیسوس ۱۰۰۰۰ میلی آمپر مدل Baseus Super Energy Air Car Jump Starter CGNL020101

همچنین این جامپ استارتر، به دلیل پشتیبانی از دو پورت USB-C و USB؛ قابلیت شارژ گوشی‌های هوشمند شما را دارد، در کنار سازگاری بالایش با اکثر باتری ماشین‌ها. خوب است که بدانید، نوع باتری این گجت از نوع پلیمری است که باتوجه‌به تکنولوژی به کار رفته در آن، کارایی خوبی را در دماهای بالا و پایین به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این جامپ استارتر می‌تواند تا 85% انرژی باتری را در حالت آماده‌به‌کار تا حدود یک سال ذخیره کند.

در نهایت هم می‌توانیم در مورد خرید جامپ استارتر ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Air Car Jump Starter CGNL020101 اشاره کنیم که به دلیل پشتیبانی از چراغ‌های LED، می‌توانید از آن به‌عنوان چراغ‌قوه نیز استفاده کنید، در کنار اینکه این گجت با بهره‌مندی از محافظ‌های داخلی، از آسیب‌دیدن دستگاه‌های متصل به آن جلوگیری می‌کند.

جامپ استارتر ۸۰۰۰ میلی‌آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Car Starter CRJS01

توسعه مداوم فناوری به این معنی است که همه دستگاه‌ها دائماً در حال بهبود هستند. این نوع دگردیسی نیز دستخوش پاوربانک شده است که علاوه بر شارژ باتری گوشی هوشمند، به راه‌اندازی خودرو نیز کمک می‌کند. گجتی که جامپ استارتر نام دارد و خیال شما را از روشن‌کردن سریع و بدون دردسر ماشینی با باتری خوابیده، راحت می‌کند.

جامپ استارتر بیسوس ۸۰۰۰ میلی‌آمپر مدل Baseus Super Energy Car Starter CRJS01

جامپ استارتر ۸۰۰۰ میلی‌آمپر بیسوس مدل Baseus Super Energy Car Starter CRJS01، یکی از این گجت‌هاست که با طراحی زیبا و مینیمالش، مجهز به پورت USB-A برای شارژ گوشی‌های هوشمند و پورت میکرو USB برای شارژ خود دستگاه است. گجتی که برای روشن‌کردن انواع خودرو از کابل‌های جامپر بهره می‌برد و تنها کافی است که آن را به باتری ماشین خود متصل کنید و استارت بزنید؛ البته فراموش نکنید که با برخی از ماشین‌ها سازگاری ندارد. به بیان دیگر، ظرفیت این دستگاه 8000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند موتورهای بنزینی تا 4 لیتر و موتورهای دیزلی تا 2.5 لیتر را پشتیبانی کند.

یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه، چراغ قوه آن است که در صورت لزوم می‌توان از آن برای ارسال سیگنال SOS نیز استفاده کرد. علاوه بر این، دارای یک سیستم حفاظت از اضافه بار و اتصال کوتاه قابل اعتماد است که گجت‌های شما را تا حد امکان سریع و ایمن شارژ می‌کند، به همین منظور هم از گواهینامه‌های ایمنی FCC ،CE ،ROHS بهره می‌برد.

خوب است که بدانید، این دستگاه از یک نشانگر حلقه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که خیال شما را از شارژ داشتن باتری آن راحت می‌کند. در کنار اینکه شما می‌توانید با موفقیت از آن حتی در شدیدترین شرایط استفاده کنید؛ حتی در دمای تا -40 درجه سانتیگراد.

جمع‌بندی

جامپ استارتر، یکی از لوازم جانبی‌های خودروهاست که خیال شما را بابت باتری خوابیده ماشینتان راحت می‌کند؛ به‌گونه‌ای که در یک‌زمان کم و به‌راحتی، می‌توانید ماشین خود را روشن کنید. در این میان، یکی از برندهای بسیار محبوب و باکیفیت در این زمینه، بیسوس است که از قابلیت‌هایی مانند باتری با ظرفیت بالا، اندازه جمع‌وجور و ویژگی‌های ایمنی داخلی پشتیبانی می‌کند.

همچنین، چندکاره بودن آن به این معنی است که می‌توان از آن برای شارژ گوشی‌های هوشمند خود یا سایر دستگاه‌ها در کنار یک چراغ‌قوه LED داخلی، استفاده کرد؛ بنابراین اگر از تکیه بر وسایل نقلیه دیگر برای استارت‌زدن ماشین خود خسته شده‌اید، جامپ‌استارترهای بیسوس یک وسیله جانبی بی‌نظیر خواهد بود؛ بااین‌حال، در انتخاب مدل آن نیز دقت کامل را به خرج ببرید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و…

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9…

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، همراه قدرت هوش مصنوعی

گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو که توسط Google با…

دیدگاهتان را بنویسید