صفحه اصلی > مقالات : بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15

بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15

بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15

شارژهای بی‌سیم به سرعت جایگزین پاوربانک‌ها شدند و ما را از شر کابل های اضافه راحت کردند و با روشی جدید شارژی بهینه و کارآمد را برای گجت‌های ما فراهم کردند. اگر از آیفون 15 استفاده می‌کنید، استفاده از شارژ بی‌سیم می‌تواند به طور قابل توجهی روند شارژ  آیفون شما را ارتقا دهد. با این حال، با وجود شارژرهای متعدد در بازار، پیدا کردن مورد مناسب ممکن است دشوار به نظر برسد. برند بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15 خواهد بود؛ اما چرا؟ در این مقاله سعی بر ساده کردن این فرآیند داریم تا بتوانید بهترین انتخاب را از برند بیسوس داشته باشید.

چگونه یک شارژر بی سیم برای آیفون 15 انتخاب کنیم؟

آیفون 15 جزو گرون‌ترین و با کیفیت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و یک گوشی با کیفیت باید شارژر با کیفیتی نیز داشته باشد. انتخاب مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15 ممکن است کمی مشکل باشد. مواردی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید با کیفیت‌ترین و بهینه‌ترین شارژ ممکن را دریافت کنید. مواردی نظیر سازگاری، سرعت شارژ، عملکرد و موارد دیگر که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. سازگاری

آیفون 15 از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. این مدل نه تنها به استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پایبند مانده است؛ بلکه امکان استفاده از فناوری MagSafe را نیز همچنان در خود نگه داشته است. برای داشتن شارژی با کیفیت‌تر و استفاده از مزایای تراز مغناطیسی و بهبود سرعت شارژ، سعی کنید شارژرهای سازگار با MagSafe را انتخاب کنید؛ ولی انتخاب شارژر دارای گواهی Qi نیز تجربۀ شارژ با کیفیتی را برای آیفون شما تضمین می‌کند.

2. سرعت شارژ

آیفون 15 از شارژ بی سیم سریع تا 15 وات به همراه تکنولوژی MagSafe پشتیبانی می‌کند؛ در حالی که معمولاً شارژرهای Qi تا 7.5 وات را برای آیفون ارائه می‌دهند. البته برای این مورد، استثنایی هم وجود دارد که مربوط به پشتیبانی شارژرهایی تا 15 وات هستند. در نظر داشته باشید که شارژرهای وایرلس نمی‌توانند به خوبی و با کیفیت کابل‌های شارژ، گوشی آیفون شما را شارژ کنند، بنابراین میزان استفاده روزانه خود از گوشی را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا به این نوع از شارژرها نیاز دارید یا خیر. اگر سرعت در دریافت شارژ اولویت شماست، انتخاب شارژر وایرلسی بیسوس به احتمال مناسب شما نخواهد بود.

3. عملکرد

شارژرهای بی‌سیم در طرح‌های مختلف و با عملکردهای متفاوت، از پدهای شارژ ساده گرفته تا ایستگاه‌های شارژ چندمنظوره که می‌توانند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند، ارائه می‌شوند.

آیا به شارژری نیاز دارید که از شارژ همزمان چندین دستگاه مانند آیفون، ایرپاد و اپل واچ پشتیبانی کند؟ یا به دنبال شارژری جمع و جور و مناسب سفر هستید؟ برخی از شارژرها امکانات اضافی مانند نشانگرهای LED، طرح‌های تاشو یا قابلیت شارژ از طریق کیس را نیز ارائه می‌دهند بنابراین در نظر بگیرید که چه ویژگی‌های اضافی برای شما مهم است، سپس به تهیۀ آن اقدام کنید.

4. ویژگی های ایمنی

برای محافظت از گوشی آیفون خود، مدل‌هایی با ویژگی‌های ایمنی را در اولویت قرار دهید. به دنبال شارژرهای مجهز به محافظ اضافه ولتاژ برای محافظت در برابر نوسانات برق، کنترل دما، جلوگیری از گرمای بیش از حد و تشخیص جسم خارجی (FOD) باشید تا در صورت شناسایی اجسام فلزی، فرآیند شارژ را متوقف کنید و از شارژ کارآمد و ایمن اطمینان حاصل کنید.

5. گارانتی معتبر

دارا بودن گارانتی معتبر و شناخته شده خیال کاربر را از بابت کالای با اصالت راحت می‌کند. از آنجایی که به هر حال کالاها دیجیتالی هستند و امکان خرابی در آن بسیار بالاست بهتر است کالایی را تهیه کنید که از گارانتی معتبری برخوردار باشد. منظور از گارانتی معتبر، علاوه بر دارا بودن تاییدیه از اتحادیه گارانتی، داشتن تاییدیه از کمپانی تولیدکننده نیز هست که شرکت فارس با دریافت هر دو گواهی به نوعی گارانتی اصلی برای محصولات بیسوس محسوب می‌شود.

بهترین شارژر وایرلس برای گوشی آیفون 15 شما

اکنون متوجه شدید که چگونه یک شارژر بی‌سیم برای آیفون 15 خود انتخاب کنید؛ حال وقت آن رسیده که به تعدادی از بهترین شارژرهای بی‌سیم مناسب آیفون 15 از برند بیسوس نگاهی بیندازیم که نه تنها گوشی شما را به صورت بهینه شارژ می‌کنند؛ بلکه می‌توانند روند شارژ را نیز تسهیل ببخشد. به همین منظور، بیایید نگاه دقیق‌تری به این مدل‌ها بیندازیم:

1- شارژر بی سیم ۲۰ واتی بیسوس مدل WXSW

این شارژ که به صورت استند طراحی شده است، قادر است با توان 20 وات دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. همچنین با بکارگیری فناوری‌های محافظتی نظیر کنترل ولتاژ، کنترل شدت جریان، کنترل دما، مقاوم در میدان مغناطیسی خیال کاربران را بابت استفاده ایمن از آن راحت کرده است. این شارژر از قابلیت مگ سیف پشتیبانی می‌کند و نگرانی بابت قرارگیری گوشی بر روی پد بالایی نخواهید داشت.

شارژر بی سیم ۲۰ واتی بیسوس مدل WXSW

2-  شارژر بی سیم ۱۵ واتی بیسوس مدل WXJK

شارژر بی سیم ۱۵ واتی بیسوس مدل WXJK که از مواد آلیاژ آلومینیوم، شیشه فشرده شده و پلاستیک TPE ساخته شده است، علاوه بر وزن کمی که دارد، قادر است شارژی معادل 15 وات را در اختیار کاربر قرار دهد. به کارگیری بالاترین استانداردهای مراقبتی نیز نظیر کنترل شدت جریان، کنترل ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد، تخلیه شارژ بیش از حد، گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه و میدان الکترومغناطیسی و قابلیت تشخیص اجسام فلزی برای ایمن‌سازی،؛باعث شده است تا شارژی ایمن و با کیفیت در اختیار کاربر قرار گیرد. به همین منظور هم تنها کافی است که گوشی را بر روی آن قرار دهید تا شارژی بهینه و پر سرعت را دریافت کنید.

شارژر بی سیم ۱۵ واتی بیسوس مدل WXJK

3-  شارژر بی سیم ۱۵ واتی بیسوس مدل WX01B

شارژر وایرلسی WX01B بیسوس، با زیبایی و چشم‌نوازییش، از ترکیب شیشه، پلاستیک TPE و پلی‌کربنات ساخته شده است. این شارژر با توانی معادل 15 وات قادر است تا شارژ مناسب برای گوشی آیفون 15 شما را تامین کند. این شارژر نیز با پشتیبانی از موارد ایمنی در شارژ نظیر، کنترل شدت جریان، کنترل ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه خیال شما را از بابت داشتن یک شارژر ایمن راحت می‌کند.

شارژر بی سیم ۱۵ واتی بیسوس مدل WXJK

4- شارژر وایرلس سه کاره ۲۰ واتی بیسوس مدل WXTE000101

این شارژر بی سیم که توانایی تامین شارژی معادل 20 وات را دارد، امکان شارژ هم‌زمان 3 دستگاه دیجیتال مانند آیفون، اپل‌واچ و ایرپاد شما را فراهم می‌کند. البته در نظر داشته باشید که در صورت شارژ هم‌زمان با این شارژر، توان کلی آن تقسیم می‌شود. همچنین شارژر وایرلس بیسوس WXTE000101 با به کارگیری بالاترین تکنولوژی‌های شارژدهی و ایمنی، کیفیت بی‌نظیری را به شما عرضه می‌دهد.

شارژر وایرلس سه کاره ۲۰ واتی بیسوس مدل WXTE000101

 

5-  شارژر بی سیم ۱۸ واتی مدل  Wireless Charger Max For Phones + Pods

دو دستگاه را به صورت هم‌زمان و بهینه شارژ کنید. شارژر بی سیم ۱۸ واتی مدل  Wireless Charger Max For Phones + Pods که از پلی‌کربنات، شیشه حرارتی و آلیاژ آلومینیوم درست شده است، علاوه بر کارایی، زیبایی شگفت‌انگیزی نیز دارد. این شارژر رو میزی با به کارگیری بالاترین استانداردهای مراقبتی علاوه بر شارژی با کیفیت و بهینه، قادر است از گجت شما نیز مراقبت کند. به کار گیری بروزترین استانداردهای مراقبتی مانند کنترل شدت جریان، کنترل ولتاژ اضافی، شارژ بیش از حد، تخلیه شارژ بیش از حد و گرم شدن بیش از حد، این شارژر را جزو برترین محصولات بیسوس قرار داده است.

شارژر بی سیم ۱۸ واتی مدل  Wireless Charger Max For Phones + Pods

جمع‌بندی

در این مطلب ما سعی کردیم که شما را به دنیای شارژهای بیسوس ببریم و علت اینکه چرا برند بیسوس، مناسب‌ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15 است را بیان کردیم. همچنین برای راهنمایی بیشتر شما و انتخاب بهتر و مناسب‌تر، شما را با 5 مدل از آن آشنا کردیم. البته در صورت هرگونه سؤال می‌توانید کامنت کنید و یا به پشتیبانی فروش آنلاین فارس بازار تماس بگیرید.

‫1/5 ‫(1 نظر)

نویسنده فارس مگ

پست های مرتبط

کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند؟

این مقاله در درجه اول بر روی «کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند» تمرکز دارد تا خوانندگان اطلاعاتی در مورد طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل سازگار با پورت USB-C به دست آورند، در کنار مزایای USB-C نسبت به لایتنینگ. در نهایت برخی از لوازم جانبی انکر را که برای محصولات اپل مناسب است را کشف خواهند کرد.

1403-02-01

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟

یک پاوربانک خوب، مانند یک دستیار قابل‌اعتماد است که تضمین می‌کند که…

1403-01-27

6 راه برای سفر هوشمندانه با استفاده از ابزار گوگل

یکی از ابزارهایی که گوگل به تازگی روی آن بسیار مانور داده…

1403-01-16

دیدگاهتان را بنویسید