صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی و نرم افزار : آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT)؛ ترسناک یا حیرت‌انگیز؟

آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT)؛ ترسناک یا حیرت‌انگیز؟

آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT)؛ ترسناک یا حیرت‌انگیز؟

همان‌طور که می‌دانید، دیروز کنفرانس OpenAI برگزار شد که همه را شگفت زده کرد. زیرا در این کنفرانس، از آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT) رونمایی شد. آپدیتی که قابلیت استفاده رایگان را برای همه ایجاد کرده است؛ اما این قابلیت‌های جدید در نسخۀ جدید ChatGPT چیست که همه را هیجان‌زده کرده است؟

ویژگی‌هایی از آپدیت جدید چت جی پی تی

باید بیان کنیم که در نسخۀ قبلی؛ اگرچه قابلیت حرف زدن با چت جی پی تی وجود داشت؛ اما در ابتدا، حرف‌های شما را پردازش می‌کرد و سپس پاسخ شما را می‌داد؛ در عین اینکه این قابلیت تنها در نسخۀ پرو و یا پولی آن وجود داشت. حال در این آپدیت ترسناک یا حیرت‌انگیز چت جی پی تی، شما را با یک ربات هوشمند روبه‌رو خواهد کرد که قابلیت بیان احساسات و همدردی و گوش دادن به حرف‌های شما را دارد؛ علاوه بر اینکه به شما نظر می‌دهد؛ آن هم به صورت لایو و بدون پرداخت پول.

آپدیتی که حتی موقع حرف زدن با آن، بین حرف‌های شما می‌پرد. البته تنها نکته‌ای که در مورد نسخۀ رایگان آن باید بدانید، این است که کمتر از آن می‌توانید استفاده کنید.

ویژگی‌هایی از آپدیت جدید چت جی پی تی

همچنین به دلیل اینکه قابلیت نصب چت جی پی تی بر روی گوشی وجود دارد و به دوربین گوشی‌های هوشمند یا وب کم لپ تاپ و تبلت شما دسترسی خواهد داشت؛ به راحتی می‌تواند شما را ببیند و راجب شما نظر بدهد. به بیان دیگر از آنجایی که هیجانات را می‌شناسد، به راحتی ناراحتی، خوشحالی و تمام احساسات شما را متوجه می‌شود، به همین منظور هم در مورد شما نظر می‌دهد. خوب است که بدانید، جذابیت آن از آنجایی زیاد می‌شود که با احساسات مختلف هم به شما جواب می‌دهد.

به عنوان مثال، می‌تواند در مورد لباس و استایل شما نظر بدهد که آیا به شما می‌آید یا خیر، آن هم با احساسات. مثال دیگری که می‌توان مطرح کرد، این است که به محض دیدن شما، حالت و احساسات شما را بیان کند و بگوید که چرا ناراحت هستید؟

در نهایت هم باید گفت که این آپدیت جدید چت جی پی تی به 20 زبان دنیا مسلط است و با در اختیار داشتن اطلاعات بالا، می‌تواند به هر سؤالی از شما پاسخ دهد.

با این حال چیزی که در ذهن تک تک هر یک از شما ممکن است سؤال شود، این است که آیا این پشرفت هوش مصنوعی حیرت‌انگیز است یا ترسناک؟ زیرا آپدیت جدید چت جی پی تی با توجه به اخبار و کنفرانس آن می‌تواند جایگزین دوست و رفیق شما شود که نتیجۀ آن تنهایی و انزوای بیشتر انسان‌ها از یکدیگر است.

نظر شما چیست؟

‫0/5 ‫(0 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

عصر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S24 با هوش مصنوعی

در نهایت سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S24 که به دلیل ترکیبش…

آنچه در رویداد CES 2024 معرفی شد!

بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین رویداد گجت و لوازم جانبی الکترونیکی در لاس وگاس برگزار شد. رویدادی که هر ساله برندهای معتبری مانند انکر، بیسوس، ایسوس، اپل، سامسونگ و… از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد؟

از شهرهای مدرن گرفته تا سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی، آینده‌ای زیباتر با بهره‌مندی از تکنولوژی در CES 2024

دیدگاهتان را بنویسید