صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی و سخت افزار و نرم افزار : چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد؟

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد؟

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد

از شهرهای مدرن گرفته تا سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی، آینده‌ای زیباتر با بهره‌مندی از تکنولوژی؛ اما چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد؟ 

در نهایت تاریخ قدرتمندترین رویداد پیشرفت فناوری‌ها و نوآوران جهان مشخص شد که از 9 تا 12 ژانویه (19 تا 22 دی ماه) خواهد بود. این رویداد مهیج که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برندهای جهانی و استارت‌آپ‌ها، متخصصان صنعت، رسانه‌ها و… را گرد هم می‌آورد تا تیزبین‌ترین نوآوران را به صحنه آورد. رئیس و مدیر عامل CTA نیز در مورد این رویداد اینگونه بیان کرد: 

«رویداد CES 2024 یک اتفاق بی‌نظیر و جذاب است. هیچ رویداد دیگری در جهان مانند CES اکوسیستم کامل صنعت فناوری را به هم متصل نمی‌کند.»

حال، سؤال اینجاست که از رویداد CES 2024 انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا قبل از شروع این رویداد، بیان کنیم که تمرکز بر روی چه چیزهایی هستند. البته، برای اطلاعات از رویداد به طور کامل، می‌توانید استوری‌های اینستاگرام فارس بازار را  دنبال کنید. 

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد: ترکیب تکنولوژی‌ها برتر با هوش مصنوعی در محصولات دیجیتال

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد: هوش مصنوعی (AI) 

 انتظار می‌رود هوش مصنوعی در CES 2024 مورد توجه قرار گیرد و شرکت‌هایی مانند سامسونگ، انکر و… محصولات و خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از صنایع به نمایش بگذارند. محصولات و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی که انتظار می‌رود در این نمایشگاه معرفی شوند شامل خودروهای خودران، دستیارهای مجازی و دستگاه‌های خانه هوشمند می‌شوند.

واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)

یکی دیگر از مواردی که انتظار می‌رود در رویداد CES 2024 از طرف کمپانی‌ها به آن پرداخته شود، مربوط به هدست‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی VR و AR جدید است. از جمله هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ای هم که انتظار می‌رود در این نمایشگاه معرفی شوند، عبارتند از PlayStation VR2 ،Meta Quest 3 و Valve Index 2.

اتصالات و شبکه‌های بی‌سیم و CES 2024

به احتمال، یکی از موضوعات کلیدی که در رویداد CES 2024 به آن پرداخته می‌شود، مربوط به کمپانی‌های اتصالات و شبکه‌های بی‌سیم است. به همین منظور، انتظار می‌رود که در مورد فناوری‌های جدید مانند Wi-Fi 7، اینترنت 5G و ماهواره‌ای به نمایش گذاشته شود. 

البته، جذابیت این رویداد CES 2024 به همینجا ختم نمی‌شود و شما شاهد محصولات شگفت‌انگیز دیگری از گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی جدید خواهید بود، در کنار پیشرفت‌های جدید در هوش مصنوعی، رباتیک و سایر فناوری‌های نوظهور.

در نهایت در جواب سؤال چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد، اینگونه باید کرد که به نظر می‌رسد، ترکیب هوش مصنوعی با فناوری‌های جدید گجت‌های دیجیتال در این رویداد، بسیار مورد توجه خواهدبود.

‫5/5 ‫(1 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT)؛ ترسناک یا حیرت‌انگیز؟

کنفرانس 2024 کمپانی OpenAI همه را شگفت زده کرد. زیرا به معرفی آپدیت جدید چت جی پی تی (ChatGPT) پرداخت که قابلیت درک هیجانات و پاسخ‌گویی با هیجانات را دارد.

عصر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S24 با هوش مصنوعی

در نهایت سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S24 که به دلیل ترکیبش…

آنچه در رویداد CES 2024 معرفی شد!

بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین رویداد گجت و لوازم جانبی الکترونیکی در لاس وگاس برگزار شد. رویدادی که هر ساله برندهای معتبری مانند انکر، بیسوس، ایسوس، اپل، سامسونگ و… از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید