صفحه اصلی > مقالات : بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: 5 مدل شگفت انگیز

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: 5 مدل شگفت انگیز

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون+راهنمایی کامل

«بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: شارژ سریع، آسان و ایمن»

در این دنیای پر از تکنولوژی که شما هر روز شاهد یک گجت جدید هستید، جستجوی سیم آداپتوری که در بین دیگر سیم‌ها گره و قاتى شده است، می‌تواند آرامش شما را از بین ببرد و برای شما آزاردهنده باشد. در این میان، شما با شارژرهای بی سیم روبه‌رو خواهید شد که روند بازی را تغییر می‌دهند و شما را از شر شلوغی و پیچیدگی خلاص می‌کند. گجتی که امکان شارژ دستگاه‌ها را تنها با گذاشتنش روی پد شارژ، امکان‌پذیر می‌کند.

ازآنجایی‌که این نوآوری ضروری است و گوشی آیفون نیز یکی از گوشی‌های هوشمند محبوب است، ما با جستجو و تحقیق، 5 مدل از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون را معرفی می‌کنیم. همچنین، در ادامه، فاکتورهایی که در هنگام خرید یک شارژر بی سیم باید رعایت کنید را بیان خواهیم کرد.

چیستی و کاربرد شارژر بی سیم

شارژر بی سیم، به شما امکان شارژ دستگاه‌های دیجیتالی و هوشمند مانند تبلت، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و… را می‌دهد. به بیان دیگر، با این شارژها، شما دیگر نیاز به سیم‌های فیزیکی برای شارژ ندارید. طراحی بی‌سیم این شارژرها نیز در کنار راحتی استفاده، آن را برای کاربردهای مختلف محبوب کرده است، از خانه‌های شخصی گرفته تا فضاهای عمومی و دفاتر.

چیستی و کاربرد شارژر بی سیم

شارژرهای بی سیم، برای تبدیل جریان الکتریکی به میدان الکترومغناطیسی، از فناوری به نام شارژ القایی استفاده می‌کنند. خوب است که بدانید، این میدان الکترومغناطیسی، انرژی را بین دو جسم انتقال می‌دهد – پد شارژ (شارژر) و دستگاه سازگار با شارژ بی سیم. به بیان دیگر، شارژر با عبور جریان متناوب از یک سیم‌پیچ، میدان الکترومغناطیسی ایجاد می‌کند.

به همین منظور، هنگامی که دستگاه شما – مجهز به یک سیم‌پیچ مشابه – در مجاورت این میدان قرار می‌گیرد، انرژی الکترومغناطیسی دوباره به برق تبدیل می‌شود که باتری دستگاه شما را شارژ می‌کند.

حال که که با چیستی و کاربرد شارژر بی سیم آشنا شدید، وقت آن رسیده است تا با بهترین شارژر بی سیم برای آیفون آشنا شوید.

5 تا از بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

یک شارژ بی سیم برای آیفون شما، نه‌تنها راحتی را، بلکه رضایت و خرسندی را به شما هدیه می‌دهد. به بیان دیگر، به شما امکان شارژ دستگاهتان را بدون نگرانی و گره‌خوردگی سیم‌ها فراهم می‌کند. به همین منظور، ما در ادامه، 5 مدل از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. این شارژرها نه‌تنها شارژ سریع را ارائه می‌دهند؛ بلکه در طرح‌های مختلفی، مطابق با اولویت شخصی شما، هستند. البته باید اشاره کنیم که این 5 مدل شارژر بی سیم، از برند انکر هستند که یکی از کمپانی‌های معروف و محبوب برای تولید لوازم‌های جانبی و دیگر گجت‌هاست.

5 تا از بهترین شارژر بی سیم برای آیفون از برند انکر

1- شارژر مکعبی انکر 3 در 1 با مگ سیف

یک عملکرد یکپارچه با شارژر Anker 3-in-1 Cube with MagSafe!

این شارژر که قابلیت شارژ سه دستگاه را به طور هم‌زمان برای شما به ارمغان می‌آورد، به طور انحصاری برای سه محصول اپل – آیفون، اپل‌واچ و ایرپاد – تهیه شده است. همچنین، به دلیل تراز مغناطیسی مگ سیف اپل، قابلیت شارژ آیفون 12تا 15را با شارژ سریع تا 15 وات، دارد. از طرفی دیگر، به دلیل طراحی جمع‌وجور و تاشو آن، مناسب مسافرت‌ها و جابه‌جایی است.

علاوه‌بر این، شما می‌توانید از جابه‌جایی راحت بین نمای افقی و عمودی تا 60 درجه لذت ببرید. قابلیتی که شما را از مشاهدۀ راحت، بدون به خطر انداختن راندمان شارژ دستگاه اطمینان می‌دهد.

2- شارژر 737 MagGo انکر 3 در 1

تجربۀ شارژ سریع و یکپارچه با شارژر Anker 737 MagGo Charger!

یک شارژر 3 در 1 دیگر انکر است که از قابلیت مگ‌سیف بهره می‌برد. به همین منظور، از شارژ سریع تا 15 وات پشتیبانی می‌کند و در کمتر از ز یک ساعت، آیفون 14 پرومکس را به 50% درصد ظرفیت باتری خود می‌رساند. البته، جذابیت این شارژر به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت شارژ سه دستگاه آیفون، اپل‌واچ و ایرپاد را دارد. همچنین، یک همراه خوب در سفرهای شماست، به دلیل طراحی جمع‌وجورش. از طرفی دیگر، قابلیت تنظیم زاویه تا 360 درجۀ آن نیز به شما امکان چرخش گجت شما را به هر جهتی فراهم می‌کند و تجربۀ کاربری شما را بهبود می‌دهد.

تجربۀ شارژ سریع و یکپارچه با شارژر Anker 737 MagGo Charger!

3- شارژر وایرلسی 544 انکر 4 در 1

قابلیت شارژ تا 4 دستگاه با شارژر Anker 544 Wireless Charger!

این گجت همه‌کاره، با دو سطح شارژ بی‌سیم، یک داک کانکتور لایتنینگ و یک درگاه خروجی USB-C؛ همۀ دستگاه‌های شما را پوشش می‌دهد. پورت USB-C این شارژر بی سیم، به شما توانی تا 18 وات را عرضه می‌کند که آن را مناسب و سازگار با سری آیفون 13تا 15، تمام گوشی‌های مجهز به Qi، اپل‌واچ سری 1 تا 7 و ایرپاد پرو کرده است.

همچنین، بدون هیچ مشکلی، قابلیت شارژ گوشی را با قابی تا ضخامت 5 میلی‌متر را پشتیبانی می‌کند. البته توجه کنید که از این شارژر امکان شارژ گوشی شما را با قاب‌های مغناطیسی و یا قاب‌هایی با لوازم جانبی، مانند کیف پول، را ندارد. ویژگی‌های خوب شارژر وایرلسی 544 انکر، به همینجا ختم نمی شود و شما شاهد ایمنی بالای آن هستید، به گونه‌ای که با قابلیت سیستم ایمنی بی‌نظیر MultiProtect، امکان تشخیص اجسام خارجی در کنار حفاظت از اتصال کوتاه فراهم شده است.

4- شارژر بی سیمی 533 انکر 3 در 1

امکان شارژ تا 6 گجت دیجیتال، تنها با یک دستگاه با شارژر Anker 533 Wireless Charger!

قابلیت شارژ هم‌زمان گوشی‌های هوشمند، هدفون‌های بلوتوثی و اپل‌واچ‌های سری 1 تا 6، شگفتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت جابه‌جایی آسان آن به هرجایی نیز به دلیل طراحی جمع‌جور و تاشو بودنش مسیر شده است. همچنین، این شارژ، به شما، زاویه دیدی تا 60 درجه را برای استفادۀ راحت‌تر هنگام مرور و یا پاسخ‌گویی به پیام‌ها، تضمین می‌کند.

امکان شارژ تا 6 گجت دیجیتال، تنها با یک دستگاه با شارژر Anker 533 Wireless Charger!

از طرفی دیگر، به دلیل وجود تکنولوژی انحصاری انکر روی این شارژر، دستگاه‌های متصل شما را در برابر نوسانات، گرمای بیش از حد و سایر خطرات احتمالی محافظت می‌کند. به همین منظور هم شارژر بی‌سیم 533، به یکی از ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین شارژرهای موجود در بازار تبدیل شده است.

5- شارژر وایرلسی 313 انکر (استند)

پیشرفته‌ترین فناوری در شارژر Anker 313 Wireless Charger!

از آخرین مدل‌هایی که جز بهترین شارژر بی سیم برای آیفون می‌توان معرفی کرد، شارژر وایرلسی 313 انکر است. این شارژر به دلیل بهره‌مندی از گواهی Qi و چیپست 10 واتی با راندمان بالا؛ شارژر 5 واتی تقویت‌شده را ارائه می‌کند که 10 درصد سریع‌تر از شارژرهای بی سیم دیگر است. به همین منظور، برای استفادۀ طولانی مدت از آیفون عالی است. طراحی ارگونومیک آن هم امکان شارژ در هر دو جهت افقی و عمودی را فراهم می‌کند. همچنین برای کاربرانی که عاشق تماشای ویدئو هستند یا نیاز به استفاده از گوشی هوشمند خود برای تشخیص چهره دارند، بسیار ایده آل است.

علاوه بر این، شارژر از طریق قاب‌های محافظ کار می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های خود را بدون برداشتن قاب گوشی، شارژ کنند. اما فراموش نکنید که این شارژر با قاب‌های لاستیکی، پلاستیکی و TPU با ضخامت کمتر از 5 میلی‌متری سازگاری دارد.

فاکتورهای طلایی در هنگام خرید شارژر بی سیم برای آیفون

فاکتورهای طلایی در هنگام خرید شارژر بی سیم برای آیفون

تا اینجای مطلب، ما شما را با بهترین شارژر بی سیم برای آیفون، از برند انکر را معرفی کردیم. به همین منظور، وقت آن رسیده است تا به صورت کلی، فاکتورهای مهم و اصلی را برای خرید یک شارژر خوب و مناسب برای شما را بیان کنیم. پس ما در ادامۀ مطلب همراهی کنید.

سازگاری

اولین نکته و مهم‌ترین اصل در هنگام خرید شارژر بی سیم برای آیفون خود و یا هر گوشی هوشمند، توجه به سازگاری آن است. به بیان دیگر، بررسی کنید که آیا به‌عنوان‌مثال شارژر شما از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم استفاده می‌کند یا خیر.

سرعت شارژ

سرعت شارژ، یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که باید در نظر گرفت. سرعت شارژ که بر حسب وات (W) اندازه‌گیری می‌شود، برای آیفون‌ها باید تا 7.5 وات در نظر گرفت. به همین دلیل، برای سریع‌ترین زمان شارژ، به دنبال شارژری باشید که بتواند این شارژ را ارائه دهد.

طراحی

باید بدانید که شارژرها در انواع مختلفی مانند پد، پایه یا شارژرهای چند دستگاهی وجود دارند که بر اساس اولویت و نیاز خود، یکی را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر از گوشی آیفون خود در هنگام شارژ استفاده می‌کنید، یک شارژر با پایه، شاید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در کنار آن، توجه به‌اندازه و قابلیت حمل شارژر بی سیم را در نظر بگیرید، زیرا این گجت‌ها در اندازه‌های مختلف وجود دارند و برخی از آن‌ها ثابت هستند. از طرفی دیگر، بررسی استانداردها و گواهی‌های برند به دلایل ایمنی و عملکرد را فراموش نکنید. توصیۀ ما به شما، انتخاب شارژر بی‌سیمی است که توسط  Wireless Power Consortium تأیید شده است. این شارژرها از کیفیت و ایمنی خوبی بهره می‌برند.

قیمت

شارژرهای بی سیم می‌توانند به طور قابل‌توجهی از نظر قیمت متفاوت باشند، از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه گرفته تا گزینه‌های بسیار گران‌قیمت. به همین منظور، بودجۀ خود را تعیین کنید و بهترین شارژر را در آن محدوده پیدا کنید.

نتیجه

در هنگام خرید یک شارژر بی سیم، باید توجه کنید که این گجت‌ها تنها زیبایی را برای شما به ارمغان نمی‌آورند و فراتر از این موضوع هستند. شارژرهای بی سیم، گامی به‌سوی آینده‌ای بی‌نظیر، پیشرفت و راحتی هستند. دستگاه‌هایی که با تحول سریع، زندگی شما را تکمیل‌تر می‌کنند، در کنار محافظت از گجت‌های دیجیتال شما.

به بیان دیگر، انتخاب یک شارژر بی سیم مناسب برای آیفون شما، به دلیل استقبال از عصر وایرلسی است، همراه راحتی. به همین منظور، ما در این مطلب، شما را با بهترین شارژر بی سیم برای آیفون آشنا کردیم، شارژرهای بی‌سیمی از برند انکر. همچنین، شما را به طور کامل برای خرید یک شارژر بی سیم مناسب، راهنمایی کردیم. همچنین، خوب است که بدانید، این مطلب با عنوان «بهترین شارژر بی سیم برای آیفون+راهنمایی»، با توجه به سایت انکر نوشته شده است.

سؤالات متداول

1- آیا آیفون 13، 14 و 15 برای شارژ بی‌سیم خوب هستند؟

بله آیفون 13، 14 و 15 به خوبی برای شارژ بی سیم مجهز هستند. این دستگاه‌ها با فناوری MagSafe داخلی طراحی شده‌اند که به طور خاص توسط اپل برای بهبود تجربه شارژ بی سیم ایجاد شده است. این ویژگی نه تنها شارژ سریع‌تر، بلکه امکان اتصال مغناطیسی لوازم جانبی مختلف به پشت این دستگاه‌ها را نیز فراهم می‌کند و راحتی بیشتری را افزایش می‌دهد.

2- آیا آیفون 13، 14 و 15 بدون MagSafe می‌تواند به صورت بی سیم شارژ شود؟

بدون شک، این  آیفون‌ها می‌تواند بدون نیاز به استفاده از MagSafe، به‌صورت بی سیم شارژ شوند. این دستگاه‌ها سازگاری خود را با لوازم جانبی شارژ بی سیم استاندارد Qi نیز حفظ می‌کنند. بااین‌حال، توجه به این نکته مهم است که استفاده از شارژر یا لوازم جانبی MagSafe به دلیل ویژگی تراز مغناطیسی می‌تواند مزایای کارایی و راحتی را ارائه دهد.

3- حداکثر وات شارژ بی‌سیم برای آیفون 13، 14 و 15 چقدر است؟

حداکثر وات شارژ بی‌سیمی که آیفون 13 می‌تواند دریافت کند، 15 وات است، البته اگر از شارژر MagSafe استفاده می‌کنید. اگر از یک شارژر معمولی سازگار با Qi استفاده می‌کنید، سرعت آن به حداکثر 7.5 وات نزدیک می‌شود. فراموش نکنید که سرعت واقعی می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی مانند شارژر، سیم و آداپتور برق مورد استفاده، متفاوت باشد. خوب است که بدانید برای دو سری دیگر آیفون نیز به همین صورت است.

‫5/5 ‫(1 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند؟

این مقاله در درجه اول بر روی «کدام دستگاه های اپل از پورت USB-C استفاده می کنند» تمرکز دارد تا خوانندگان اطلاعاتی در مورد طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل سازگار با پورت USB-C به دست آورند، در کنار مزایای USB-C نسبت به لایتنینگ. در نهایت برخی از لوازم جانبی انکر را که برای محصولات اپل مناسب است را کشف خواهند کرد.

1403-02-01

کدام پاوربانک انکر مناسب شماست؟

یک پاوربانک خوب، مانند یک دستیار قابل‌اعتماد است که تضمین می‌کند که…

1403-01-27

بیسوس، مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15

در این مطلب ما سعی کردیم که شما را به دنیای شارژهای بیسوس ببریم و علت اینکه چرا برند بیسوس مناسب ترین شارژر بی سیم برای آیفون 15 است، را بیان کردیم.

1403-01-20

دیدگاهتان را بنویسید