صفحه اصلی > نقد و بررسی : بهترین تصفیه هوا ماشین بیسوس

بهترین تصفیه هوا ماشین بیسوس

baseus-700-1200-تصفیه هوا-1

دقایق زیادی از روز همۀ ما، صرف رفت‌وآمد به محیط کار، مدرسه یا دانشگاه می‌شود و ممکن است کل این زمان، داخل خودرو سپری شود. با وجود این‌که هم استفاده از سیستم‌های تصفیه هوا در داخل منزل عادی است؛ اما به دستگاه تصفیه هوا داخل خودرو اهمیت زیادی داده نمی‌شود. شاید از نظر شما خرید یک دستگاه تصفیه هوا خودرو سرمایه‌گذاری غیرضروری به‌نظر برسد؛ اما در واقعیت می‌توانند سلامت سیستم تنفسی را تضمین کنند و هرگونه آلودگی داخل خودرو را از بین ببرند. بنابراین با ما همراه باشید تا بهترین تصفیه هوا ماشین را به شما معرفی کنیم.

البته قبل از آن، شما را با اهمیت و چرایی نیاز تصفیه هوای خودرو آشنا می‌کنیم.

به عنوان مثال اگر حیوان خانگی را برای مدت زمان طولانی در ماشین نگه داشته و یا وسایل خود بعد از تمرینات ورزشی را در صندلی عقب می‌گذارید، احتمالاً به مرور زمان بوی بدی احساس خواهید کرد. دستگاه تصفیه هوا دقیقا برای رفع همین مشکل تولید شده‌ است؛ با کمک این دستگاه می‌توان ذراتی که باعث ایجاد بو در محیط خودرو شده را از بین برد.

در صورت وجود دستگاه تصفیه هوا در ماشین، میزان آلاینده‌ها، محرک‌ها و ذرات ریز کاهش می‌یابد. این دستگاه برای بیماران تنفسی هم مفید است، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا بهتر نفس بکشند. تصفیه هوا بیسوس از جمله بهترین محصولات تولید شده در این زمینه است که امکانات بی‌نظیری را با قیمت پایین ارائه می‌دهد. در ادامه، در مورد چرایی نیاز تصفیه هوا داخل خودرو را بیشتر توضیح خواهیم داد.

چرا باید تصفیه هوا خودرو داشته باشیم؟

در طول روز به‌دلایل مختلفی ممکن است کیفیت هوای داخل وسیله نقلیه کاهش یابد. بخش زیادی از این کثیفی به‌دلیل آلاینده‌های بیرونی مانند گردوغبار و خاک ایجاد می‌شوند. البته خودروهای جدید دارای فیلترهای HEPA هستند که فرآیند تمیزسازی محیط داخلی ماشین را انجام می‌دهند؛ اما عملکرد آن‌ها در جاده ممکن است شما را ناامید کند.

برای درک بهتر، باید بیان کنیم که دستگاه‌های تصفیه هوا، یا به سیستم برق 12 ولتی خودرو متصل می‌شوند و یا از یک باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کنند. برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا تنها هوا را فیلتر می‌کنند؛ در حالی که برخی از آن‌ها فرآیند یونیزه را نیز انجام می‌دهند. در دستگاه تصفیه هوا، هوای خودرو از یک فیلتر عبور می‌کند و تمیز می‌شود؛ اما در دستگاه‌های یونیزه، مقدار کمی ازن تولید می‌شود تا بوهای تند از بین برود.

خوب است که بدانید، دلایل زیادی برای کیفیت پایین هوا در خودرو وجود دارد که نشان می‌دهد همه در ماشین خود به یک دستگاه تصفیه هوا نیاز دارند. این دلایل عبارت‌اند از:

  • بو
  • دود سیگار
  • دود اگزوز خودروهای دیگر
  • دی اکسید کربن
  • حیوان خانگی
  • ذرات معلق مانند گردوغبار و باکتری

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بیشتر موارد ذکر شده در این لیست، گاز هستند. گازها به سختی با یک تصفیه‌کنندۀ هوا حذف می‌شوند و اگر دستگاه کوچک باشد، این کار سخت‌تر انجام می‌گیرد. به‌همین‌دلیل هنگام خرید این دستگاه باید دقت کنید که تصفیه هوا خریداری شده توانایی پاکسازی این ذرات را داشته باشد. برای حذف سایر موارد مانند بوی بدن لباس یا کفش، فیلتر HEPA کافی خواهد بود.

بهترین تصفیه هوا ماشین

دستگاه تصفیه هوا خودرو چگونه کار می‌کند؟

در حالت کلی عملکرد دستگاه تصفیه هوا خودرو مشابه دستگاه تصفیه هوای خانگی است؛ اما از لحاظ ابعاد کوچک‌تر هستند. همچنین باتوجه‌به برند تولیدکننده و نوع دستگاه تصفیه هوا، یکی از فناوری‌های زیر را برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژنراتور یون منفی (Negative ion generator)

این فناوری با انتشار بار منفی در محیط اطراف، کار خود را انجام می‌دهد. یون‌های منفی به گردوغبار چسبیده و آن‌ها را سنگین‌تر می‌کنند، در نتیجه ذرات به سمت زمین کشیده شده و هوا تمیز می‌شود. این فناوری یکی از مشکلات رایج در خودروها را حل نمی‌کند و آن حذف دود و بو است.

فیلتر هپا (HEPA)

بهترین فناوری برای از بین‌بردن ذرات معلق در هوا، فیلتر هپا است که در بیشتر دستگاه‌های تصفیۀ هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چه فیلتر بزرگتری در دستگاه به‌کار رفته باشد، کارایی آن در از بین بردن آلودگی‌ها بهتر خواهد بود. درست مانند فناوری قبل، هپا نمی‌تواند گزینۀ ایده‌آلی برای از بین بردن بو باشد. به‌طور مثال دود سیگار را در نظر بگیرید، فیلتر هوای هپا ذرات دود را از بین می‌برد اما نمی‌تواند بوی دود را حذف کند.

فیلتر کربن فعال‌شده (Activated Carbon)

فیلتر کربن فعال‌شده عملکردی عالی در از بین بردن بوی بد و گازها نشان می‌دهد؛ اما ممکن است در برخورد با برخی از گازها، موفق به‌حذف آن‌ها نشود.

اوزون ژنراتور (Ozone generator)

همان‌طور که از نام این فناوری پیداست، برای تولید اوزون استفاده می‌شود. اوزون در حذف گاز و بو عملکرد خوبی دارد؛ اما تنفس آن برای انسان ضرر دارد، به خصوص اگر شخص بیماری تنفسی مانند اسم داشته باشد. تنها درصورتی می‌توان از این فناوری استفاده کرد که هیچ‌کس داخل خودرو نباشد و بخواهید یک‌بار از شر تمام بوهای بد ماشین خلاص شوید.

خوشبو کننده هوا (Air Freshener)

دستگاه‌های ساخته‌شده با این فناوری، بویی را از بین نمی‌برند؛ بلکه رایحۀ مخصوص به خود را پخش می‌کند تا متوجه بوی داخل خودرو نشوید.

آیا دستگاه‌های تصفیه هوای خودرو برای از بین بردن دود سیگار مؤثر است؟

دود مبتنی بر تنباکو یکی از مواردی است که احتمالاً باعث ایجاد بوی بد در ماشین شما شود. از بین بردن آن‌ها دشوار است و برخی از تصفیه‌کننده‌های هوا قادر به حذف آن‌ها نیستند. بهترین کار این است که از یک دستگاه تصفیه هوا قوی استفاده کنید و یا از یک متخصص بخواهید این کار را انجام دهد. خرید یک دستگاه تصفیه هوا بیسوس در این زمینه می‌تواند برای شما مفید باشد.

baseus-700-1200-تصفیه-هوا-3

چرا تصفیه هوا خودرو بیسوس؟

شاید با دیدن برندهای مختلفی که در زمینۀ تولید دستگاه تصفیه هوا فعالیت دارند، این سؤال برای شما ایجاد شود که چرا باید تصفیه هوا بیسوس را انتخاب کنم؟ در این بخش به بررسی امکانات تعدد این برند خواهیم پرداخت.

امکان حذف فرمالدئید

تراشۀ هوشمند دستگاه تصفیه هوا بیسوس حدود 81 درصد از فرمالدئید موجود در محیط خودرو را از بین خواهد برد. این محصولات دارای گواهی ROHS هستند و نتیجۀ 47 آزمایش مختلف نشان داد که هیچ عنصری مضری برای انسان یا محیط‌زیست در این دستگاه وجود ندارد. فناوری به کار رفته در دستگاه تصفیه هوا بیسوس کارآمدترین مکانیسم برای شکستن پیوندهای فرمالدئیدی است و می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به سایر برندها ارائه دهد.

پخش‌کننده رایحه خوش

دستگاه تصفیه هوا بیسوس نه‌تنها باعث تمیزی هوا می‌شود؛ بلکه کمی رایحۀ خوش به محیط اضافه می‌کند تا پس از نشستن در ماشین، حس بهتری پیدا کنید. برای رایحۀ موجود در دستگاه از منابع 100درصد ارگانیک استفاده شده است که هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. مولکول‌های عطر در فواصل زمانی مشخصی پخش می‌شوند تا در تمام ساعت‌های روز اثر خود را نشان دهند.

بدون عارضۀ جانبی یا حساسیت

از آنجایی که تصفیه هوا بیسوس هوای موجود را تمیز می‌کند، هیچ عارضه‌ای به همراه نخواهد داشت. علاوه‌برآن افزودن رایحۀ خوش باعث از بین‌رفتن بوی تند و مواد شیمیایی می‌شود که ممکن است برای بدن مضر باشند.

قابل استفاده برای نوزادان و خانم‌های باردار

نوزادان و خانم‌های باردار بیشتر از بقیه در معرض آسیب‌های هوای آلوده قرار می‌گیرند. در نتیجه برای اینکه مطمئن شوید سفری ایمن دارند، باید از یک تصفیه هوا در خودروی خود استفاده کنید.

استفادۀ راحت

بیسوس محصولات خود را با طراحی شیک و استفاده راحت عرضه می‌کند تا همۀ افراد بتوانند تنها با زدن یک دکمه از امکانات آن استفاده کنند. برای استفاده از تصفیه هوا بیسوس تنها کافیست آن را در جالیوانی قرار داده و دکمه را فشار دهید تا فرآیند تصفیه آغاز شود.

طراحی و ساخت عالی

طراحی زیبا و به کار بردن متریال عالی در ساخت این دستگاه سبب می‌شود که برای طولانی مدت از آن استفاده کنید، بدون اینکه نگران خرابی دستگاه شوید.

حمل آسان

باتوجه‌به این‌که دستگاه‌های تصفیه هوا بیسوس وزن کمی دارند، جابه‌جایی آن‌ها راحت‌تر است و می‌توان علاوه‌بر ماشین؛ در اتاق مطالعه، مهد کودک، مراکز مدیتیشن و… از آن استفاده کرد. بیسوس برای ساخت این دستگاه‌ها از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک فشرده استفاده می‌کند تا محصول نهایی وزن بالایی نداشته باشد. بدنۀ دستگاه هم کیفیت خوبی دارد و به‌راحتی تحت‌شرایط عوامل بیرونی خراب نمی‌شود. در نتیجه خرید دستگاه تصفیه هوا بیسوس، سرمایه‌گذاری ارزشمندی به‌شمار می‌رود.

قیمت مناسب

تصفیه هوا بیسوس با وجود ارائۀ امکانات بی‌نظیر، قیمت بسیار مناسبی دارند و درعین‌حال هم عملکرد خوبی نشان می‌دهد. مدل میان‌ردۀ این برند درحال‌حاضر قیمت 700 هزار تومانی دارد که با صرف همین هزینه، می‌توانید تا دو الی سه سال از دستگاه استفاده کنید.

بهترین تصفیه هوا خودرو بیسوس کدام است؟

بهترین تصفیه هوا خودرو بیسوس کدام است؟

همانطور که اشاره شد، دستگاه‌های بیسوس با قیمت مناسبی عرضه شده و هر شخصی می‌تواند یکی از دستگاه‌های تصفیه هوا بیسوس را داخل خودرو خود قرار دهد.

تصفیه هوا خودرو بیسوس air purifier car charcoal ecological CRJHQ-A01

یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا، دستگاه تصفیه هوای خودرو بیسوس CRJHQ-A01 است که با وزن 900 گرمی، بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. وزن پایین این محصول امکان جابه‌جایی و نگهداری راحت آن را فراهم می‌سازد. ظاهر بسیار شیک و استوانه‌ای شکل این مدل هم به شما اجازه می‌دهد تا آن را در پشت صندلی نصب کنید که جلوۀ خاصی به خودرو شما هدیه خواهد داد.

در این دستگاه از فناوری فیلتر کربن فعال استفاده شده است که به‌راحتی ذرات معلق را از بین می‌برد و بوی بد را از ماشین شما دور خواهد کرد. همچنین گازهای مضر داخل خودرو توسط گلوله‌های کربن ذغالی جذب شده و به اکسیژن تبدیل می‌شوند. البته برای بهبود عملکرد دستگاه تصفیه هوا، لازم است هر ماه، یک‌بار فیلتر آن را مقابل آفتاب قرار دهید و برای مدت 2 الی 3 سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

تصفیه هوا خودرو بیسوس مدل Minimalist Air Freshener SUXUN

اگر زیاد سفر می‌کنید یا به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید علاوه‌بر خودرو در محیط منزل هم از آن استفاده کنید، تصفیه هوا SUXUN می‌تواند گزینۀ ایده‌آلی برای شما باشد. این مدل با طراحی استوانه‌ای شکل، از آلیاژ آلومینیوم ساخته‌شده است. در یک سمت دستگاه شیارهایی وجود دارد که باعث انتشار میکرو مولکول‌ها می‌شود که بوهای نامطبوع را به طور کامل از بین خواهد برد. از تصفیه هوا SUXUN، می‌توان برای خوشبوکردن محیط هم استفاده کرد.

این مدل به نانو الیاف‌هایی مجهز است که اسانس گیاهان را به شکل رایحه‌ای خوش در محیط داخلی خودرو پخش می‌کند. این رایحه به شکلی تولیدشده است که خطری برای خانم‌های باردار و نوزادان نداشته باشد، در نتیجه بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

تصفیه هوا خودرو بیسوس مدل Micromolecule formaldehyde purifier ACJHQ

اگر دوست دارید میزان آلودگی خودروی شما در عرض 3 ساعت، 99 درصد کاهش پیدا کند؛ باید به فکر تهیۀ یک دستگاه تصفیه هوا بیسوس مدل ACJHQ-01 باشید. این دستگاه همراه با محلولی متشکل از میکرومولکو‌ل‌ها ارائه می‌شود که می‌توانند در مدت زمان کوتاهی، آلودگی‌های موجود در محیط را حذف کنند. این مدل از تصفیه هوا خودرو، وزنی 252 گرمی دارد که برای استفاده در محیط اتاق هم مناسب است. برای ساخت آن نیز از آلومینیوم و پلاستیک فشرده استفاده کرده‌اند که باعث تقویت بدنه آن شده است.

سخن پایانی

هربار که در مسیر کار یا دانشگاه، شیشۀ اتومبیل خود را پایین می‌آورید، آلاینده‌های زیادی از هوای بیرون به داخل خودرو منتقل می‌شوند که می‌توانند نفس کشیدن را سخت کنند. این آلاینده‌ها در طولانی مدت مشکلات تنفسی و آلرژی ایجاد می‌کنند؛ اما با استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا، می‌توان مانع از اثر منفی این آلاینده‌ها بر بدن شد.

در حالت دیگری، اگر برای مدت زمان طولانی با شیشه‌های بالا رانندگی کنید، دی‌اکسیدکربن اضافی در خودرو جمع می‌شود، به همین دلیل در سفرهای طولانی‌مدت ممکن است احساس خوبی نداشته باشید. در واقع خودروی مملو از دی‌اکسیدکربن می‌تواند عوارضی مانند سردرد، حالت تهوع و تنگی‌نفس به همراه داشته باشد. فیلترهای هپا غلظت دی‌اکسیدکربن را کاهش می‌دهد و مانع از بروز مشکلات تنفسی می‌شود.

در نهایت داشتن یک دستگاه تصفیه هوا در خودرو، یعنی خداحافظی با گردوغبار، آلودگی و بوی بد! اگر تصمیم دارید یکی از بهترین مدل‌های تصفیه هوا بیسوس را برای خودرو یا محیط اتاق خود خریداری کنید، می‌توانید به سایت فارس بازار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت موجود در بازار سفارش دهید. فارس بازار نمایندۀ انحصاری برند بیسوس در ایران است که همۀ محصولات این برند با ۱۸ ماه گارانتی فارس به فروش می‌رسند، در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌توانید از محصولات ما استفاده کنید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

سالار طاعتی

یک فرد عاشق دنیای تکنولوژی و گجت ها که البته در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ با سئو رفیق صمیمی است.
پست های مرتبط

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد،…

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و…

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9…

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید