صفحه اصلی > نقد و بررسی : با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و یوتیوب زیاد چرخ می‌زنید و به این فکر کرده باشید که چطور می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایی به جذابیت این افراد بگیرید و به یک اینفلوئنسر و یوتیوبر حرفه‌ای تبدیل شوید. باید بیان کنم که همیشه برای گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت، نیاز به دوربین عکاسی حرفه‌ای و گران‌قیمت ندارید. تنها کافی است که از تجهیزات نورپردازی منحصربه‌فردی مانند رینگ لایت بیسوس استفاده کنید.

حال ممکن است که برای شما سؤال شود که رینگ لایت چیست و چرا از برند بیسوس؟ یا اصلا یکی از مدل‌های جذاب آن کدام است؟ با من همراه باشید تا پاسخ این سؤالات را دریافت کنید.

رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت، یک ابزار نورپردازی چندمنظوره به شکل گرد است که تشکیل شده از چندین چراغ کوچک LED یا لامپ‌های فلورسنت. این ابزار، دوربین کاربران را در معرض یک منبع نور یکنواخت و ملایم قرار می‌دهد تا ظاهری جذاب و طبیعی به محصول دهد؛ یا به کاهش سایه‌ها کمک کند؛ و یا سوژه را درخشان‌تر نشان دهد. خوب است که بدانید، رینگ لایت‌ها شامل دو نوع اصلی پایه‌دار و روی دوربین می‌شوند. البته، در هنگام خرید رینگ لایت، متوجه خواهید شد که نوع پایه‌دار آن‌ها رایج‌تر هستند و در اندازه پایه‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

رینگ لایت، یک ابزار نورپردازی چندمنظوره به شکل گرد است

مزایای رینگ لایت

اگرچه رینگ لایت‌ها از چند قطعۀ مجزا مانند حلقۀ نور، کابل و کنترلر، پایه و هولدر تشکیل شده‌اند؛ اما نگران نباشید، اتصال این چند قطعه و استفاده از آن، بسیار راحت است. همچنین، به دلیل بهره‌مندی‌شان از چندین نوع حالت نوری در کنار نورپردازی ملایم و یکنواختشان، آن‌ها را مناسب هر نوع عکاسی کرده است. قابلیت جابه‌جایی آسان رینگ لایت هم به دلیل سبکی و جمع‌وجور بودنشان، هر یوتیوبر و اینفلوئنسری را علاقه‌مند به خریدش می‌کند.

کاربرد رینگ لایت‌ها چیست؟

باید بیان کنیم که رینگ لایت‌ها در ابتدا برای مواردی مانند پزشکی و دندان‌پزشکی استفاده می‌شده‌اند؛ اما به دلیل قابلیت‌های گسترده و متنوع آن‌ها، یوتیوبرها و اینفلوئنسرها هم برای مواردی مانند زیر از آن‌ها استفاده می‌کنند:

  • عکس‌برداری و فیلم‌برداری با تاکید و تمرکز بر جزئیات
  • عکاسی ماکرو با تمرکز بر سوژه مورد نظر و با کیفیت بالا
  • ایجاد جلوه‌های رنگی
  • تولید ویدئو حرفه‌ای‌تر برای موارد تبلیغاتی با ایجاد یک هالۀ جذاب و درخشان
  • ایجاد یک نور طبیعی برای ویدئوهای میکاپ آرتیست‌ها

چرا رینگ لایت بیسوس؟

بیسوس یکی از کمپانی‌های محبوب عرضۀ لوازم جانبی الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند است که هدفش تولید این گجت‌ها با نهایت کیفیت و تجربه کاربری بی‌نظیر است. به همین منظور، در هنگام خرید این محصولات، شما شاهد گجت‌هایی با دوام بالا، پیشرفته‌ترین فناوری و طراحی شگفت‌انگیز خواهید بود.

رینگ لایت بیسوس برای میکاپ آرتیست‌ها، سازندگان محتوا، پخش‌های زنده

رینگ لایت بیسوس، یکی از محصولات این کمپانی است که از ویژگی‌هایی مانند کیفیت نورپردازی بی‌نظیر، دما و روشنایی قابل‌تنظیم، سه‌پایۀ قابل‌تنظیم، طراحی سبک و قابلیت حمل، و قیمت مقرون‌به‌صرفه بهره می‌برد. ویژگی‌هایی که آن را به یک محصول خوب برای میکاپ آرتیست‌ها، سازندگان محتوا، پخش‌های زنده و… – برای ایجاد نتایج حرفه‌ای- تبدیل کرده است.

عکاسی در طبیعی‌ترین حالت

از ویژگی‌های برتر و قابل‌توجه رینگ لایت بیسوس، کیفیت نورپردازی آن است. محصولی که با بهره‌مندی از LEDهای باکیفیت، نور را به‌صورت ملایم و یکنواخت به سوژه موردنظر می‌تاباند تا در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری، تصاویر و ویدئوهای واضح و با جزئیات را ثبت کند، بدون آسیب به رنگ پوست یا بافت ایده‌آل سوژه.

عکاسی در سبک‌های مختلف

عرضۀ میزان سطوح روشنایی رینگ لایت بیسوس در یک طیف گسترده و وسیع، تنظیم شدت نور را باتوجه‌به نیاز شما و ترجیحات شما امکان‌پذیر می‌کند. همچنین، به دلیل تنوع در دمای این گجت، شما می‌توانید عکاسی و فیلم‌برداری خود را با رنگ‌های گرم، سرد و یا خنثی انجام دهید.

عکاسی در سناریوهای متنوع

رینگ لایت بیسوس دارای یک سه‌پایه است که باعث انعطاف‌پذیری شما در عکاسی و فیلم‌برداری می‌شود. منظور ما از انعطاف‌پذیری، امکان عکاسی و فیلم‌برداری در ارتفاع و زوایای مختلف است که امکان ایجاد سناریوهای مختلف و موقعیت‌های بهینه را ایجاد می‌کند.

قابلیت عکاسی در سناریوهای مختلف با رینگ لایت بیسوس

حمل آسان با طراحی سبک

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم برای رینگ لایت‌ها، قابلیت حمل آن‌هاست. رینگ لایت بیسوس با طراحی سبک و ساختاری جمع‌وجور، این امکان را ایجاد کرده است. قابلیتی که آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای سازندگان محتوا و میکاپ آرتیست‌ها تبدیل کرده است، افرادی که جابه‌جایی زیادی دارند و یا اغلب در سفر هستند.

هزینۀ مقرون‌به‌صرفه

یکی دیگر از جذابیت‌های رینگ لایت بیسوس، قیمت مناسب آن‌ها باتوجه‌به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیرشان است. رینگ لایت‌هایی با کارایی و عملکرد بالا که قیمت آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

در نهایت، باید بیان کنیم که اگرچه استفاده از این ابزار بیسوس راحت است؛ اما بهتر است که چندین نکتۀ طلایی را برای عکاسی با رینگ لایت را در نظر بگیرید.

انواع رینگ لایت بیسوس

اگر برای خرید رینگ لایت بیسوس تا به حال به بازار رفته باشید، متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز شما، به دو دستۀ کلی استودیویی و سلفی تقسیم می‌شوند.

انواع مختلف رینگ لایت بیسوس برای یوتیوبری و اینفلوئنسری

رینگ لایت‌های سلفی، کوچک‌تر قابل‌حمل‌تر هستند و برای عکاسی از نزدیک با گوشی استفاده می‌شوند. از طرفی دیگر، نوع استودیویی آن‌ها برای موارد حرفه‌ای‌تر استفاده می‌شوند و بزرگ‌تر و قدرتمندتر هستند. همچنین باتوجه‌به نوع استفاده از آن‌ها، دارای قابلیت‌های بیشتری مانند تنظیمات نور و دمای بیشتری هستند. حال ممکن است که برای شما سؤال شود که از بین این دو دسته و مدل‌های مختلف آن‌ها، کدام یک برای یوتیوبرهای و اینفلوئنسرها مناسب‌تر است؟ در ادامه یک نمونه را برای شما بیان خواهیم کرد که برای اکثر کاربرها مفید است.

رینگ لایت ۱۰ اینچی بیسوس مدل Baseus Live Stream Holder-table Stand CRZB10-A01

یکی از مدل‌های رینگ لایت‌ بیسوس که بسیار مناسب یوتیوبرهای و اینفلوئنسرهاست، Live Stream Holder-table Stand CRZB10-A01 نام دارد. این رینگ لایت نه‌تنها جمع‌وجور است و قابلیت حمل آسان را فراهم می‌آورد؛ بلکه از تنوع نوری و دمای خوبی هم بهره می‌برد. به بیان دیگر، می‌توانید با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کنید! در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم.

بسته‌بندی جذاب

اولین چیزی که در هنگام خرید رینگ لایت ۱۰ اینچی بیسوس، توجه شما را جلب می‌کند، بسته‌بندی از جنس کارتون است. طراحی بسته‌بندی این محصول، با پس‌زمینۀ صورتی، به شکل مستطیل است که هر طرف آن یک تصویر از محصول به نمایش گذاشته شده است.

رینگ لایت ۱۰ اینچی بیسوس مدل Baseus Live Stream Holder-table Stand CRZB10-A01

طراحی بادوام؛ اما زیبا رینگ لایت بیسوس

این رینگ لایت 10 اینچی بیسوس، دارای سه قطعۀ اصلی از پایه، حلقۀ نوری هولدر گوشی تشکیل می‌شود. جنس بدنۀ این محصول اگرچه از پلاستیک فشرده است؛ اما از زیبایی خوب، یکدستی و لطافت خوبی بهره می‌برد. سه‌پایۀ کوچک آن نیز که تنظیم ارتفاع را برای شما امکان‌پذیر می‌کند؛ از رویی پلاستیک و بدنۀ فلزی تشکیل شده‌ است؛ با این حال، در هنگام در دست گرفتنش، احساس سنگینی نمی‌کنید.

هولدری انعطاف‌پذیر از جنس سیلیکون رینگ لایت بیسوس CRZB10-A01 نیز جذابیتش را بیشتر کرده است. زیرا به شما امکان تنظیم گوشی‌تان را به هر زاویه‌ای می‌دهد و در برابر آسیب، ساییدگی و افتادن محافظت می‌کند. همچنین خوب است که بدانید، این لوازم جانبی با گیرۀ فنری خود، به‌راحتی اتصال گوشی شما را فراهم می‌کند. از طرفی دیگر، انتهای هولدر، برای راحتی اتصال به رینگ لایت، دارای یک گیره است که تنها با یک فشار، درون جایگاهش قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، نیاز به پیچیدن ندارید.

در نهایت هم بهره‌مندی‌ این رینگ لایت بیسوس از یک کابل USB و کنترلر متصل به آن، امکان کارکردن راحت را برای شما ایجاد کرده است. این کنترل سبک و کوچک، دارای 4 دکمه برای تنظیم میزان نور، روشن و خاموشی رینگ لایت و تغییر افکت نوری و سایه‌هاست. پس از استفاده هم به راحتی می‌توانید آن را به‌گونه‌ای جمع کنید که فضای زیادی را اشغال نکند و مخفیش کنید.

طراحی بادوام؛ اما زیبا رینگ لایت بیسوس

یک رینگ لایت چندمنظوره

اگرچه شما با یک رینگ لایت کوچک و جمع‌وجور روبه‌رو خواهید بود؛ اما سه نوع افکت نوری LED را در اختیار شما قرار خواهد داد. سه نوع نور مهتابی، طبیعی و زرد که به شما امکان عکاسی از نوع پرتره، محصول و ماکرو را فراهم می‌آورد. البته این محصول مناسب میکاپ آرتیست‌ها نیز خواهد بود، به دلیل وجود یک نور طبیعی و درخشان که چهرۀ شما را زیباتر و با جزئیات بیشتر به نمایش می‌گذارد. همچنین، به دلیل تابش نور ملایم و ایمن، برای چشم و صورت شما ضرر نخواهد داشت.

درخشندگی طبیعی تصاویر با رینگ لایت بیسوس

وجود نوع لامپ از LED در این رینگ لایت، نه‌تنها باعث جلوگیری از سوسو زدن لامپ آن شده است؛ بلکه کارایی خوب، عملکرد طولانی و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌آورد. به همین منظور، شما شاهد روشن‌شدن سوژه و یا صورت خود خواهید بود؛ بدون تغییر کانکتور صورت و یا تغییرات در سوژه. از طرفی دیگر، شکل گرد این رینگ لایت، باعث توزیع مساوی نور می‌شود که امکان استفاده از آن در هر محیطی را فراهم آورده است.

درخشندگی طبیعی تصاویر با رینگ لایت بیسوس

عکاسی و فیلم‌برداری راحت: از مبتدی تا حرفه‌ای

وجود یک سه‌پایۀ کوچک و سبک؛ اما محکم، این رینگ لایت 10 اینچی را مناسب چه افراد مبتدی و چه حرفه‌ای‌ها کرده است. همچنین وجود سه دمای رنگی مختلف از گرم، طبیعی و سرد، به شما امکان عکاسی در حالت‌های مختلف را فراهم می‌کند. به عنولن مثال، شما به راحتی می‌توانید یک درخشش قوی و خنک برای کمک به آرایش کردن، لباس‌های ویترینی و سایر موارد طراحی شده ایجاد کنید. نور گرم هم برای آموزش آشپزی عالی است، زیرا غذا را جذاب‌تر و خوش طعم‌تر می‌کند. به بیان دیگر، ترکیبی از سایه‌ها منجر به یک رنگ طبیعی می‌شود که برای پخش زنده مناسب است.

جمع‌بندی

یکی از سؤالات رایج برای بسیاری افراد؛ چگونگی عکاسی و فیلم‌برداری به‌صورت حرفه‌ای است. به بیان دیگر، تصور بسیاری از افراد این است که برای این منظور، نیاز به یک دوربین گران‌قیمت و حرفه‌ای دارند. درصورتی‌که این‌طور نیست و تنها با خرید یک رینگ لایت، امکان فیلم‌برداری و عکاسی حرفه‌ای فراهم می‌شود. یکی از برندهای خوب و باکیفیت برای این منظور، بیسوس است.

به طور خلاصه، رینگ لایت‌ بیسوس از طریق کیفیت نور برتر، تنظیمات قابل‌تنظیم، سه‌پایۀ انعطاف‌پذیر، طراحی قابل‌حمل و قیمت مقرون‌به‌صرفه، خود را از رقبا متمایز می‌کنند. به همین منظور، چه یک تولیدکنندۀ محتوا باتجربه باشید و چه به‌تازگی شروع به کار کرده‌اید، سرمایه‌گذاری روی یک رینگ لایت بیسوس می‌تواند قابلیت‌های نورپردازی شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد و روند تولید محتوای شما را ارتقا دهد و در یک عبارت کلی “با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن! “

‫5/5 ‫(1 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد،…

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9…

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، همراه قدرت هوش مصنوعی

گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو که توسط Google با…

دیدگاهتان را بنویسید