صفحه اصلی > نقد و بررسی : سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Buds FE؛ ویژگی‌های برجسته را برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورند.

هرساله، در کنار سری اصلی محصولات گلکسی سامسونگ، سری‌ محصولات FE آن‌ها هم معرفی می‌شوند. امسال هم این شرکت از این قاعده مستثنی نبوده است و سامسونگ، پس از عرضۀ سری جدید محصولات گلکسی خود، در جدیدترین کنفرانس خود، محصولات سامسونگ FE جدیدی معرفی کرد. این محصولات شامل Galaxy Tab S9 FE ،Galaxy S23 FE و +Tab S9 FE، و Galaxy Buds FE می‌شوند که به دلیل طراحی خاص و بادوامشان همراه عملکرد فوق‌العاده پیشرفته، قابلیت‌های صوتی جذاب و… محبوب شده‌اند.

رئیس و مدیر Mobile eXperience Business موبایل سامسونگ بیان کرد که:

«در سامسونگ، ما متعهد هستیم که برای همه از طریق تجربه‌های کاربری بی‌نظیر موبایل و متناسب با سبک زندگی‌شان، نوآوری را در سطح جهانی به ارمغان بیاوریم. دستگاه‌های سامسونگ FE جدید ما مملو از قابلیت‌های ممتازی هستند که به‌تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک اکوسیستم متصل، به کاربران Galaxy اجازه می‌دهد تا خلاقیت و بهره‌وری خود را به حداکثر برسانند.»

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

سامسونگ FE و گلکسی S23

یکی از محصولات شگفت‌انگیز سامسونگ FE، مربوط به سری FE گلکسی S23 است. این گوشی که چندین سطح زندگی شما را ارتقا و بهبود می‌دهد، دارای یک دوربین شناور است که امکان جابه‌جایی آن را در هر نقطه‌ای از صفحه‌نمایش فراهم آورده است. همچنین، پوشش بی‌نظیرش در کنار پشتیبانی از استاندارد IP68، باعث شده است تا در برابر آب و گردوغبار محافظ باشد. وفاداری سامسونگ به طراحی همیشگی سری S نیز زیبایی و شیکی بیشتری را برای Galaxy S23 FE به ارمغان آورده است.

سامسونگ FE در گلکسی S23

از طرفی دیگر، به دلیل اهمیت بیش‌ازپیش کمپانی‌ها به محیط‌زیست، جنس گوشی و بسته‌بندی از مواد بازیافتی است که دوام، عملکرد و پایداری را در خود جای‌داده است. البته سامسونگ بی‌خیال رنگ‌بندی این سری هم نشده است و Galaxy S23 FE را در رنگ‌های جدید و پر جنب‌وجوش ارائه می‌دهد. به همین منظور، کاربران می‌توانند رنگ گوشی هوشمند خود را به بهترین وجه و باتوجه‌به سبک خودشان انتخاب کنند.

دوربین حرفه‌ای گلکسی‌اس 23 اف ای

این گوشی از یک دوربین کاملاً حرفه‌ای بهره می‌برد، تا کاربران بتوانند با گرفتن عکس‌ها و ویدئوهای شگفت‌انگیز، لحظات زیبایی را خلق کنند. همچنین به دلیل پشتیبانی از لنزی با رزولوشن بالای 50 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابر، امکان مشاهدۀ هرچیزی را با تمام جزئیات، فراهم می‌کند.

همچنین، قابلیت Nightography به شما این امکان را می‌دهد تا سلفی‌ها و پرتره‌های واضح با رنگ‌های واقعی بگیرید. گرفتن عکس‌های ثابت و بدون تاری در حال حرکت نیز با قابلیت تثبیت‌کنندۀ تصویر دیجیتال پیشرفته (VDIS)، با استفاده از دوربین اصلی و زاویه لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) امکان‌پذیر است.

استودیویی برای ایجاد محتوا

جذابیت دوربین حرفه‌ای Galaxy S23 FE به همین‌جا ختم نمی‌شود. با در دست‌گرفتن این گوشی هوشمند، متوجه خواهید شد که یک استودیو ادیت همیشگی و در همه‌جا برای محتواهای خود خواهید داشت. پشتیبانی این گوشی از Pro Mode، حرفه‌ای‌تر بودن را به ارمغان می‌آورد. به بیان دیگر، شما می‌توانید برای کنترل سرعت شاتر، دیافراگم، ISO و موارد دیگر؛ تنظیمات را به‌صورت دستی، انجام دهید.

رنگ‌های گلگسی اس 23 اف ای

همچنین با اپلیکیشن Camera Assistant، نه‌تنها می‌توانید عکس‌های سفارشی بگیرید؛ بلکه برای تجربۀ عکاسی کاملاً سفارشی‌سازی شده، می‌توانید از بین ویژگی‌های خودکار، مواردی را که تمایل دارید را انتخاب کنید. بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای ابزارهای ادیت و ویرایش در دوربین گلکسی‌اس 23 اف ای، از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیر آن است. قابلیتی که خلاقیت شما را برای ایجاد و سفارشی‌سازی عکس‌ها و محتواها، دوچندان می‌کند.

عملکرد و کارایی Galaxy S23 FE

شاید برای شما هم عجیب باشد که این گوشی سامسونگ برای بازی و استریم بسیار مناسب است. این گوشی هوشمند سامسونگ FE، دارای یک پردازندۀ قدرتمند است که امکان کنترل گرما و حفظ عملکرد را تا حد زیادی دارد. به همین منظور، بازی و استریم با آن‌ خیلی روان و سریع انجام می‌شود. عمر باتری طولانی‌مدت آن تا 4500 میلی‌آمپر ساعتی هم  قابلیت صرفه‌جویی در انرژی، و شارژ گوشی تنها در 30 دقیقه با یک آداپتور 25 واتی تا 50 درصد را دارد.

جذابیت‌های این تراشۀ قدرتمند گلکسی‌اس 23 اف ای به همینجا ختم نمی‌شود و شاهد تأثیر آن بر نمایشگر هم هستیم. صفحه‌نمایش 6.4 اینچی آن با تکنولوژی Dynamic AMOLED 2X، نمایشگری با روشنایی و بسیار روان را به ارمغان آورده است تا پویایی قدرت را در این گوشی به نمایش بگذارد. همچنین با فناوری Vision Booster در  Galaxy S23 FE، به طور خودکار شرایط روشنایی محیط اطراف شما را تشخیص می‌دهد تا صفحه نمایش را مانند مدل‌های پرچمدار، زنده نگه دارد.

حیرت‌انگیزی این گوشی به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما شاهد رنگ‌بندی مدرن نعنایی، کرم، گرافیت و بنفش هستید.

سامسونگ FE در گلکسی تب اس 9 و تب اس 9+

تنها با یک نگاه به Galaxy Tab S9 FE و +Tab S9 FE، دنیایی پر از سرگرمی‌، خلاقیتی بی‌انتها و بهره‌وری بی‌نظیر را به شما می‌دهد. همچنین، کاربران با انتخاب این دو دستگاه قابل‌حمل و قدرتمند، می‌توانند تطبیق‌پذیری و سازگاری بیشتری از سری Galaxy Tab S را تجربه کنند.

سامسونگ FE در گلکسی تب اس 9 و تب اس 9

به بیان دیگر با این تبلت‌ها؛ تولیدکنندگان محتوای دیجیتال، کارآفرینان، دانش‌آموزان پرمشغله، هنرمندان، گیمرها و…، علایق خود را کشف می‌کنند و کار خود را با سرعت و عملکرد بهتر، به دلیل دستگاه بهبودیافته در مقایسه با سری قبلی سامسونگ  FE، انجام می‌دهند.

اندازه نمایشگرهای 10.9 اینچی Galaxy Tab S9 FE و 12.4 اینچی +Tab S9 FE، در کنار نرخ تازه‌سازی خودکار تا 90 هرتز نیز امکان ایجاد و مشاهدۀ تصاویر و… را به صورت بزرگ، چندبعدی و ریسپانسیو شده را  در همه‌جا، از خانه تا پارک، فراهم می‌کند. البته نورخوشید قابل مقایسه با Vision Booster نیست، قابلیتی که به طور خودکار نمایشگرها را روشن می‌کند.

بهره‌بردن سامسونگ FE گلکسی تب S9 و تب +S9، درست مانند جدیدترین سری Galaxy Tab S9، دارای استاندارد IP68 هستند که دوام بیشتری را با آرامش خاطر دائمی به کاربر ارائه می‌دهد. از طرفی دیگر، باتری قدرتمند +Tab S9 FE از شارژ سریع و با دوام طولانی بهره می‌برد، ویژگی‌هایی که امکان پخش ویدئو تا حداکثر 20 ساعت را با یک بار شارژ را فراهم کرده است. تبلت Galaxy Tab S9 FE همچنین در یک مدل 5G عرضه می‌شود که این اتصال به شما به‌روز و اپدیت بودن در هرچیزی را تضمین می‌کند.

قلم

این تبلت‌های سامسونگ، دارای S Pen با استاندار IP68 هستند که ثبت ایده‌ها و یادداشت‌ها را راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. قلم تبلت‌های جدید سامسونگ FE جدید، دارای ابزارها و اپلیکیشن‌های متنوع و خلاقانه‌ای مانند Goodnotes ،LumaFusion ،Clip Studio Paint و… است. ابزارها و اپلیکیشن‌هایی که با آن‌ها می‌توانید به‌راحتی نوت و یادداشت‌های کلاس، طرح‌ها، ویدئوها و… را با فضای ذخیره‌سازی تا دو برابر را در کنار ارتقا آن تا 1 ترابایت با یک کارت microSD، نگه‌دارید.

قلم جذاب تبلت‌های سامسونگ FE

در مورد تبلت Galaxy Tab S9 FE نیز باید خاطرنشان کرد که  در چهار رنگ نعنایی، نقره‌ای، خاکستری و بنفش روشن  عرضه می‌شود.

سامسونگ FE و گلکسی بادز

گلکسی بادز سری اف ای به شما یک تجربۀ بی‌نظیر از صدا را می‌دهد. به بیان دیگر این هدفون، دارای یک باس قدرتمند است که صدای عمیق و غنی را ارائه می‌دهد تا شما هنگام پخش موسیقی، از همان کیفیتی که هنرمند مدنظرش بوده، لذت ببرید. همچنین این سری گلکسی بادز اف ای، دارای یک سیستم پیشرفتۀ سه میکروفونی برای جداسازی نویزهای ناخواستۀ پس‌زمینه از صداست که نتیجه آن ایجاد تماس‌های واضح‌تر است. همچنین با حذف نویز فعال (ANC) و صدای محیط و تنها با یک فشار طولانی‌مدت بادز اف ای، به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر از آنچه دوست دارید، بشنوید و آنچه را که دوست ندارید کمتر بشنوید.

سامسونگ FE و گلکسی بادز

پشتیبانی از طولانی‌ترین عمر باتری در سری بادزها، باعث شده است که با Galaxy Buds FE تا 8.5 ساعت پخش با هدفون‌ها تجربه کنید. همچنین این مدت زمان تا30 ساعت قابل افزایش است، در صورتی که هر دو کیس و خود ایربادزها شارژ کامل را داشته باشند. بااین‌حال این مدت زمان در حالتی که نویزگیر هدفون شما فعال باشد، کاهش می‌یابد و به 6 ساعت پخش و 21 ساعت می‌رسد. از دیگر جذابیت‌های این بادز به طراحی ارگونومیک و مشابهش با دیگر بادزها برمی‌گردد.

به بیان دیگر، سری سامسونگ FE گلکسی بادز به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتوان آن را برای مدت طولانی پوشید. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی شدۀ بیشتر را با سه اندازۀ مختلف سری گوش و دو اندازۀ متفاوت برای سری حلزونی، ممکن می‌سازد. پشتیبانی از استاندارد IPX2 در Galaxy Buds FE  نیز باعث می‌شود که در برابر خرابی و تکه‌تکه‌شدن، مقاوم باشند.

لذت بیش از پیش از موسیقی و مکالمه با گلکسی بادز اف ای

گلکسی بادز سری اف ای با قیمت 99.99 دلار در دو رنگ متمایز و مدرن گرافیت و سفید به فروش می‌رسد.

یکپارچگی اکوسیستم گلکسی

با دستگاه‌های سامسونگ FE جدید، امکان تجربه و لمس قدرت کامل اکوسیستم گلکسی، آسان‌تر از همیشه شده است. با Multi Control، امکان جابه‌جایی راحت بین چندین دستگاه گلکسی، تنها با یک کشیدن ورها کردن، قابل لمس‌تر شده است. به بیان دیگر، شما می‌توانید با کپی و پیست کردن، یا کشیدن و رهاکردن محتوا، محتوا را جابه‌جا کنید. همچنین برای ویرایش آسان‌تر محتواها مانند فیلم‌ها یا تصاویر، تنها کافی است که با قابلیت Quick Share، آن‌ها را از روی گوشی به تبلت خود انتقال دهید.

زمانی هم نیاز به  سرگرمی‌های فراگیر و سه‌بعدی دارید، Galaxy Buds FE همراه عالی برای شما خواهد بود. این هدفون سامسونگ، هوشمندانه سوئیچ خودکار صدا را بین تلفن هوشمند، تبلت و حتی ساعت و تلویزیون شما تغییر می‌دهد. جذابیت این هدفون از آنجایی دو برابر می‌شود که نیازی به هیچ تنظیم دستی ندارد و تنها بر اساس میزان استفادۀ شما این اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، در صورت گم‌کردن بادزها، با قابلیت SmartThings Find، شما می‌توانید هم آن‌ها را پیدا کنید و هم در صورت جاگذاشتنشان، با صدای زنگ هشدار، به شما اطلاع بدهد.

یکپارچگی اکوسیستم گلکسی‌های سامسونگ FE

از طرفی دیگر، همۀ این دستگاه‌ها و قابلیت‌های اتصال، تعهد سامسونگ را برای ارائۀ تجربیات امن و خصوصی حفظ می‌کنند. همچنین تمامی سری جدید سامسونگ FE، توسط Samsung Knox  پشتیبانی می‌شوند، به این معنی که اطلاعات شخصی شما به طور پیش‌فرض حفظ می‌شوند.

توجه بیشتر به محیط‌زیست

سامسونگ با جدیدترین دستگاه‌های  FE، تعهد خود را نسبت به محیط‌زیست با آخرین نوآوری‌های هدفمند خود در سراسر اکوسیستم افزایش می‌دهد. به بیان دیگر، سامسونگ در اجزای داخلی و خارجی این دستگاه‌ها از مقدار زیادی مواد بازیافتی استفاده کرده است، از جمله آلومینیوم و شیشه بازیافتی مصرف نشده از مصرف، و پلاستیک بازیافتی مصرف‌شده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده، بشکه‌های آب و بطری‌های PET .

همچنین، محصولات جدید سامسونگ یعنی Galaxy S23 FE، Galaxy Tab S9 FE و Tab S9 FE+، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با چهار نسل ارتقا سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دوام بیاورند. برای افزایش طول عمر نیز کاربران می‌توانند برنامه‌هایی مانند Samsung Care+، خدمات پشتیبانی برای آسیب‌های تصادفی، تعمیرات و موارد دیگر را خریداری کنند.

دسترسی

خوب است که بدانید، سه محصول تبلت گلکسی تب اس 9 اف ای، تب اس 9 اف ای و گلکسی بادز اف ای از تاریخ 18 مهر در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما محصول گوشی هوشمند آن، گلکسی‌اس 23 اف ای، از تاریخ 4 آبان در دسترس دوستداران آن قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

در این مطلب، ما سعی کردیم محصولات سری جدید سامسونگ FE را بررسی و معرفی کنیم. به همین منظور، به‌صورت اجمالی با چهار محصول جدید  Galaxy S23 FE+ ،Galaxy Tab S9 FE ،Tab S9 FE و Galaxy Buds FE آشنا خواهید شد. از وجه مشترکات این چهار، می‌توان به استفادۀ مواد بازیافتی در طراحی آن و قابلیت‌های بی‌نظیر و جذابشان نام برد. بااین‌حال، به طور خلاصه، ویژگی‌های این محصولات را این‌گونه می‌توان بیان کرد:

  • گوشی هوشمند Galaxy S23 FE: طراحی نمادین سری گلکسی‌اس، دوربین حرفه‌ای و عملکرد روان در بازی؛ برای بهبود کیفیت و آپدیت هر روز شما
  • تبلت‌های جذاب Galaxy Tab S9 FE و +Tab S9 FE: صفحه‌نمایش بزرگ، مقاومت در برابر آب و گردوغبار و امکانات بهبودیافتۀ قلم S برای خلاقیت و بهره‌وری
  • هدفون بی‌نظیر Galaxy Buds FE: کیفیت صدای قوی، باتری بادوام و طراحی ارگونومیک؛ برای تجربۀ صوتی عالی  کاربران بیشتر

همچنین، خوب است که بدانید، فارس بازار، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینۀ فروش گجت‌های دیجیتال است. به همین منظور، شما برای خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت، کلیک کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد،…

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و…

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو، همراه قدرت هوش مصنوعی

گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو که توسط Google با…

دیدگاهتان را بنویسید