صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی و ایران : از برگزاری ایونت انکر توسط شرکت فارس چه خبر؟

از برگزاری ایونت انکر توسط شرکت فارس چه خبر؟

از برگزاری ایونت انکر توسط شرکت فارس چه خبر؟

شرکت فارس به عنوان تنها نمایندگی انحصاری انکر در ایران که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد، در روز دوشنبه، 27 ام آذر ماه 1402، در ساعت 19:30 یک ایونت برگزار کرد. این ایونت جذاب و پرسروصدا که با هدف جشن گرفتن و تاییدیه بررسی شرکت فارس توسط دو مهمان دعوت شده از انکر بود، توسط مدیریت فارس، جناب آقای مهدی میرقاسمی تدارک دیده شد که علاوه بر دعوت این دو مهمان عزیز، نمایندگی‌های این شرکت از سراسر کشور هم افتخار حضور دادند.

به همین منظور، علاوه بر سخنرانی کوتاه جناب آقای میرقاسمی عزیز و دو مهمان گرامی، یک برنامۀ سرگرم‌کننده هم توسط آقای حسن ریوندی اجرا شد تا به مناسبت نزدیکی شب یلدا، خنده بر لبان میهمانان آورده شود. البته در انتهای جشن هم برای قدردانی از تک‌تک افراد عزیز، علاوه بر پذیرایی و شام، هدیه‌ای ناقابل تقدیم حضورشان شد.

این بود از برگزاری ایونت انکر توسط شرکت فارس.

پیام جناب آقای میرقاسمی در ایونت انکر

بسم‌الله الرحمان الرحیم

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز و سروران گرامی.

بنده به‌عنوان مدیریت شرکت فارس به تمام دوستان عزیز و سروران گرامی، خیرمقدم می‌گویم. همچنین از حضور شما کمال تشکر را دارم که فرصت دور هم بودن را ایجاد کردید.

امشب، یک شب مهم دیگر از شرکت فارس است. شبی که ما توانستیم  مجدداً تأییدیه بررسی این شرکت را توسط دو مهمان عزیز از انکر را دریافت کنیم. این تأییدیه نشان‌دهنده تلاش و زحمات بی‌وقفۀ همه شما عزیزان است.

من از همه شما که در این راه همراه و همیار ما بودید، صمیمانه تشکر می‌کنم. شما سرمایه‌های اصلی شرکت فارس هستید و بدون شما، ما هیچ موفقیتی نمی‌توانستیم کسب کنیم.

من امیدوارم که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در سال‌های آینده نیز به رشد و توسعه شرکت فارس ادامه دهیم.

با تشکر از شما.

معرفی شرکت فارس به عنوان نمایندگی انحصاری انکر

همان‌طور که بیان کردیم، این شرکت فعالیت خود را برای عرضۀ محصولات IT از سال 1387 شروع کرد که با تلاش‌های فراوان نه تنها توانست، چندین نمایندگی را در زیر مجموعۀ خود تأسیس کند؛ بلکه از 1400 به عنوان نمایندگی انحصاری انکر، محصولاتش را با گارانتی عرضه کند. همچنین شرکت فارس بازار برای افزایش تنوع محصولات خود، محصولات دیگر برندهای معروف مانند بیسوس، ایسوس، اپل و… هم را به سبد خود همراه گارانتی افزود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

عاطفه نبیان

به‌عنوان یک علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال، همواره سعی کرده‌ام تا در تازه‌ترین اخبار و توسعه‌های فناوری به‌روز باقی بمانم. البته جذابیت برنامه‌نویسی هم باعث شده است تا جدیداً به دنیای پیچیدۀ آن قدم بردارم.
پست های مرتبط

عصر جدیدی از سری سامسونگ گلکسی S24 با هوش مصنوعی

در نهایت سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S24 که به دلیل ترکیبش…

آنچه در رویداد CES 2024 معرفی شد!

بزرگ‌ترین و مهیج‌ترین رویداد گجت و لوازم جانبی الکترونیکی در لاس وگاس برگزار شد. رویدادی که هر ساله برندهای معتبری مانند انکر، بیسوس، ایسوس، اپل، سامسونگ و… از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

چه چیزی را نباید در CES 2024 از دست داد؟

از شهرهای مدرن گرفته تا سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی، آینده‌ای زیباتر با بهره‌مندی از تکنولوژی در CES 2024

دیدگاهتان را بنویسید