صفحه اصلی > نقد و بررسی : راهنمای خرید و استفاده از اسپیکر انکر

راهنمای خرید و استفاده از اسپیکر انکر

راهنمای خرید و استفاده از اسپیکر انکر

اگر در استودیوی ضبط خود موسیقی تولید می‌کنید؛ یا با دوستان به دل طبیعت می‌روید و دوست دارید موسیقی گوش دهید، طبیعتاً باید به فکر تهیۀ یک اسپیکر باکیفیت باشید. برای این امور، اسپیکرهای مختلفی مانند اسپیکرهای استودیویی بزرگ و اسپیکر بلوتوثی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای امکانات خاصی هستند. تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام اسپیکر مناسب شماست، دشوار است و باید تحقیقات کاملی در مورد مدل‌های مختلف موجود در بازار انجام دهید. اما اگر به دنبال اسپیکری باکیفیت و قیمت مناسب هستید، اسپیکر انکر می‌تواند گزینۀ ایده‌آلی باشد.

اسپیکر انکر دارای صدای فوق‌العاده قدرتمند و عمر باتری خوبی است. در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی آن بپردازیم.

چرا باید اسپیکر داشته باشیم؟

اسپیکر محصولی است که صداها را با صدای بلندتری در محیط پخش می‌کند. این محصول برای افرادی مناسب است که دوست دارند با صدای بلند به موسیقی گوش بدهند و یا از تماشای فیلم، سریال و مسابقات ورزشی نهایت لذت را ببرند. اسپیکرها مدل‌های مختلفی دارند و باتوجه‌به به محیط خانگی، تجاری یا محیط بیرون می‌توان گزینۀ مناسبی را بین تولیدات موجود در بازار پیدا کرد. برخی از این محصولات وزن سبکی دارند و حمل‌ونقل آن‌ها راحت است، در نتیجه می‌توان آن‌ها را همیشه به همراه داشت.

اسپیکر انکر مناسب برای هرجا و هر زمان

در ادمه مزایای داشتن اسپیکر را بیان می‌کنیم که عبارت‌اند از:

موسیقی و بازی

به ما کمک می‌کنند تا به موسیقی‌های مورد علاقه خود با صدای بلند گوش دهیم. همچنین اتصال آن‌ها به کامپیوتر راحت است و می‌توان برای بازی هم از آن‌ها کمک گرفت.

محیط‌کار و فضای باز

با کمک اسپیکرها می‌توان صدا یا پیامی را یک‌باره به گوش تعداد زیادی از مردم رساند. این ویژگی برای محیط‌های کاری یا محیط‌های تفریحی حائز اهمیت است.

کاربرد گسترده

کاربرد گسترده‌ای دارد و برای تماشای فیلم، سریال، گوش دادن به آهنگ، تماشای مسابقات مختلف، انجام بازی‌های ویدیویی و… استفاده می‌شود. همچنین می‌توان با کمک آن فیلم‌های آموزشی را در محیط کلاس پخش کرد و یا در مدارس و دانشگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی استفاده کرد. در مراسم ازدواج، سالگردها و مهمانی‌ها برای پخش موسیقی با صدای بلند نیز استفاده می‌شوند. علاوه‌براین، در ایستگاه‌های راه آهن، ایستگاه‌های اتوبوس و فرودگاه‌ها می‌توان از اسپیکرها برای اطلاعیه‌ها کمک گرفت.

قابلیت‌ها

اگر اسپیکر شما از نوع بلوتوثی باشد، برای اتصال آن به هیچ کابلی نیاز نخواهد بود. اسپیکرها هم قادر به پخش صدای دیجیتال، استریو و صدای HD مانند Dolby هستند. البته وسایلی مانند لپ‌تاپ یا تبلت مجهز به اسپیکر داخلی هستند؛ اما برای بالا بردن کیفیت صدا بهتر است از اسپیکر‌های بلوتوثی استفاده شود.

چرا اسپیکر انکر؟

یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار جهانی، مربوط به برند انکر است که طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. اسپیکرهای بلوتوثی انکر از جمله محبوب‌ترین محصولات این کمپانی هستند که به‌صورت بی‌سیم قادر به اتصال به گوشی همراه یا لپ‌تاپ، و پخش صدای باکیفیت را دارند. اسپیکرهای این برند به فناوری انحصاری BassUp مجهز  هستند که باعث بهبود کیفیت صدا می‌شود.

علاوه‌برآن، از استاندارد IPX7 بهره می‌برد که وظیفۀ محافظت از دستگاه را در برابر گردوغبار، برعهده دارد. در نتیجه می‌توان صدایی باورنکردنی در محیط خانه، حیاط یا هر جای دیگری شنید. درحالت‌کلی مزایای اسپیکر انکر را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

چرا اسپیکر انکر بخرم؟

قیمت مناسب

معمولاً برای خرید یک اسپیکر با کیفیت، باید هزینۀ زیادی صرف کنید که امکان پرداخت این هزینه برای همۀ افراد وجود ندارد. انکر برای برطرف کردن این مشکل، اسپیکرهای خود را باکیفیتی مشابه برندهای مطرح؛ اما با قیمتی پایین‌تر، به بازار عرضه کرده است.

کیفیت صدای بالا

باتوجه‌به قیمت مناسب اسپیکرهای انکر، می‌توان انتظار کیفیت نسبتاً بالایی را داشت. مدل‌های کوچک و میان‌رده انکر می‌توانند با سایر برندهای بزرگ رقابت کنند.

طراحی شیک و ساده

طراحی ساده و منحصربه‌فرد محصولات برند انکر، انواع سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. معمولاً روی اسپیکرهای انکر، یک دکمۀ پاور، دو دکمۀ صدا و یک دکمه برای پخش/مکث وجود دارد. علاوه‌برآن، یک دکمۀ بلوتوثی هم قابل مشاهده است که از آن برای اتصال اسپیکر انکر با دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

عمر باتری اسپیکر

یکی از مزیت‌های بزرگ اسپیکرهای انکر، عمر باتری آن‌ها است، می‌توان حداقل تا 24 ساعت از اسپیکر استفاده کرد.

وجود ورودی Aux

روی اسپیکرها یک ورودی Aux وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد به‌جای انجام فرآیند اتصال بلوتوث اسپیکر به دستگاه دیگر، با یک کابل گوشی خود را به اسپیکر متصل کنید.

استفاده از جدیدترین فناوری بلوتوث

اسپیکرهای انکر از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و از آخرین نسخۀ بلوتوث بهره می‌برند که باعث افزایش طول‌عمر باتری و برد صدا آن‌ها شده است.

نکاتی طلایی در انتخاب اسپیکر انکر

کیفیت صدای خروجی از اسپیکر، لذت گوش دادن به موسیقی را افزایش می‌دهد و تجربۀ فراموش‌نشدنی ارائه می‌دهد. برای خرید بهترین نوع اسپیکر باید نکات زیادی در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید اسپیکر انکر را دارید، بررسی نکات زیر می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

ابتدا باید مشخص کنید که از اسپیکر جدید خود چه انتظاری دارید. در واقع باید مشخص شود که هدف از خرید اسپیکر چیست.

محیطی که اسپیکر در آن قرار می‌گیرد هم اهمیت زیادی دارد. اسپیکرها با ابعاد کوچک مناسب اتاق‌ها است و می‌توان برای گوش‌دادن به موسیقی از آن‌ها استفاده کرد. سطح صدای اسپیکری که در مهمانی‌ها، سازمان‌ها و رویدادهای مختلف استفاده می‌شوند، باید بالاتر از سایر محصولات باشد. این اسپیکرها به راحتی به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شوند و خروجی صدا با کیفیتی دارند.

علاوه‌برآن، باید عمرباتری اسپیکر را نیز در نظر بگیرید. برخی برای 12 ساعت قابل استفاده است و برخی مدل‌ها بیش از 24 ساعت شارژ نگه می‌دارند. ضدآب بودن و مقاومت دستگاه در برابر گردوغبار هم می‌تواند از جمله نکات مهم محسوب می‌شوند.

نکاتی طلایی در انتخاب اسپیکر انکر

چگونه از اسپیکر انکر استفاده کنیم؟

محصولات برند انکر به‌لطف نصب و استفادۀ آسان خود نسبت به سایر محصولات، متمایز هستند. برای استفاده از اسپیکر انکر تنها لازم است چند مرحلۀ ساده را پشت سر بگذارید. فقط فراموش نکنید که اغلب اسپیکرهای انکر در برابر آب مقاوم هستند؛ اما بهتر است همیشه روی سطحی قرار گیرد که تماسی با آب نداشته باشد. حال:

بررسی شارژ

ابتدا باید بررسی کنید که آیا اسپیکر شارژ شده است یا خیر. اگر اسپیکر خریداری شده شارژ کمی دارد، بهتر است ابتدا آن را شارژ کنید و پس از آن شروع به استفاده از دستگاه کنید.

اتصال اسپیکر به دیگر دستگاه‌ها

روی اسپیکر انکر دکمه‌های مختلفی برای بلوتوث، روشن یا خاموش کردن، پرش به موسیقی قبلی و… وجود دارد. برای اینکه از اسپیکر خود استفاده کنید، ابتدا باید به وسیلۀ بلوتوث آن را به یک دستگاه هوشمند دیگر متصل سازید. با انتخاب دکمۀ بلوتوث روی دستگاه، آن را برای اتصال با دستگاه هوشمند آماده می‌کنید.

در صورت برقراری اتصال بین اسپیکر و گوشی همراه، صدایی خواهید شنید که نشان می‌دهد می‌توانید بدون هیچ مشکلی آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق اسپیکر پخش کنید.

کم یا زیاد کردن صدای اسپیکر

برای کم کردن صدای آهنگ می‌توانید از دکمه‌های روی دستگاه کمک بگیرید یا با گوشی همراه صدای آهنگ را کاهش دهید.

عمر باتری اسپیکر انکر چقدر است؟

برند انکر در باتری فوق‌العاده عمل کرده است. بیشتر اسپیکرهای برند انکر تا 24 ساعت به‌صورت مداوم امکان پخش آهنگ را فراهم می‌سازند. اگر نمی‌خواهید استرسی بابت تمامی شارژ اسپیکر در حین تماشای فیلم یا سخنرانی داشته باشید، محصولات انکر گزینۀ ایده‌آلی به‌شمار می‌روند.

کدام اسپیکر انکر بهتر است؟

در این بخش به معرفی چندین مدل کاربردی از اسپیکرهای انکر می‌پردازیم.

اسپیکر انکر Anker SoundCore 2

اسپیکر انکر Anker SoundCore 2 یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است که با وجود ابعاد کوچکش، کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این گزینه، مناسب افرادی است که دوست دارند فایل‌های صوتی خود را با صدای بلندی پخش کنند؛ اما در حدی نیست که بتوان آن را برای مهمانی‌های بزرگ یا مجالس ازدواج استفاده کرد. به بیان دیگر صدایی که Anker Soundcore 2 دارد، نه صدای خیلی بلندی است که برای محیط‌های بزرگ استفاده می‌شود و نه صدای بی کیفیتی است که در برخی از محصولات موجود در بازار شنیده می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول، قیمت بسیار مناسب آن است. اگر نمی‌خواهید پول زیادی صرف خرید اسپیکر کنید، Anker Soundcore 2 انتخاب مناسبی خواهد بود. وزن کم آن هم امکان حمل راحت دستگاه را فراهم کرده است و می‌توانید این اسپیکر را همراه خود به سفر یا محیط‌کار ببرید.

همچنین حداکثر تا 24 ساعت امکان پخش فایل صوتی، بدون شارژ مجدد فراهم است. در نتیجه اگر برای محیط‌های کاری مورد استفاده قرار گیرد، تا چند روز نیازی به شارژ باتری اسپیکر نخواهید داشت. در صورتی که باتری اسپیکر رو به اتمام باشد، LED قرار گرفته روی دستگاه به شما اخطار خواهد داد تا بتوانید پیش از خاموش شدن، دستگاه را شارژ کنید. علاوه‌برآن، این اسپیکر دارای گواهی IPX7 است که گردوغبار، باران و آب کم‌عمق روی آن تاثیری نخواهد داشت.

اسپیکر انکر Anker SoundCore 2

اسپیکر انکر Plus A3116 Anker SoundCore Motion

یکی دیگر از مدل‌های محبوب برند انکر، Plus A3116 Anker SoundCore Motion است. این مدل مناسب افرادی است که دوست دارند موسیقی و فیلم را با صدای بالاتری در محیط خانه پخش کنند. نصب این مدل راحت است و عملکرد خوبی در فضای باز نشان می‌دهد. برای استفاده از اسپیکر انکر A3116 در محیط باز هم می‌توانید با کمک پاور بانک دستگاه را شارژ کنید که پس از هر بار شارژ می‌توان تا 12 ساعت از آن استفاده کرد.

چنانچه دو اسپیکر Plus A3116 Anker SoundCore Motion داشته باشید، می‌توانید این دو را به یک‌دیگر متصل کنید و صدای موسیقی را با کیفیت بسیار بالاتری بشنوید. در این حالت می‌توان از دو حالت Boost Mode یا Stereo Mode کمک گرفت. با فعال سازی حالت Stereo Mode، یکی از اسپیکرها صدای کانال چپ و دیگری کانال راست را پخش می‌کند؛ اما در حالت Boost Mode، هر دو دستگاه یک صدا را پخش می‌کند و تنها صدای آن دو برابر می‌شود.

اسپیکر انکر Plus A3116 Anker SoundCore Motion

اسپیکر انکر مدل SoundCore Rave Neo Speaker A3395H11

برای تجربۀ صدایی واضح و شفاف، اسپیکر انکر مدلSoundCore Rave Neo Speaker A3395H11 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در اسپیکرهای انکر از فناوری BassUp استفاده می‌شود که با تقویت فرکانس‌های پایین، بیس عمیق‌تری تولید می‌کند. این فناوری باعث افزایش قدرت صدا می‌شود و در عین حال وضوح آن را حفظ می‌کند. این اسپیکر از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ی پشتیبانی می‌کند که استفادۀ مداوم از دستگاه را تا 18 ساعت امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت نورپردازی این اسپیکر نیز نظر همۀ افراد را به خود جلب کرده است، همچنین عملکرد بی‌نظیر آن در پخش فایل‌های صوتی می‌تواند رضایت همۀ افراد را کسب کند.

اسپیکر انکر مدل Anker Soundcore Mini 3 A3119

اسپیکر انکر مدل Anker Soundcore Mini 3 A3119 جز محصولات قیمت پایین این برند است که با وجود قیمت پایین، کیفیت صدای قابل‌قبولی ارائه می‌دهد. این اسپیکر با طراحی جذاب و وزن سبک به شما اجازه می‌دهد تا در طول روز آن را در کیف خود داشته باشید. گواهی IPX7 هم نشان می‌دهد که اسپیکر A3119 در برابر گردوغبار مقاوم است و در صورت قرار گرفتن در معرض آب، مشکلی برای عملکرد آن ایجاد نخواهد شد.

برای شارژ این اسپیکر به 3 ساعت زمان نیاز خواهید داشت؛ اما پس از کامل شدن شارژ باتری، می‌توان تا 25 ساعت از آن استفاده کرد. از جمله قابلیت‌های قابل‌توجه این مدل، PartyCast است که به شما اجازه می‌دهد به بیش از 100 اسپیکر دیگر متصل شوید، البته در شرایطی که همه از PartyCast پشتیبانی کنند.

سخن پایانی

بدون شک اسپیکر انکر یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است که می‌توانید با صرف هزینۀ معقول، آن را خریداری کنید. این دستگاه‌ها نسبت به ابعاد کوچک، کیفیت صدای بالایی دارد و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. بین 12 تا 24 ساعت می‌توان از اسپیکرهای انکر برای پخش فایل‌های صوتی کمک گرفت که این عمر طولانی باتری، آن را تبدیل به گزینۀ عالی برای محیط خارج از خانه می‌کند.

قیمت اسپیکرهای انکر، بسته به عملکرد و ویژگی‌های هر مدل متفاوت خواهد بود. مدل‌های زیادی از این برند در وب سایت فارس بازار موجود است که می‌توانید با انتخاب نام انکر، مدل‌ها را مشاهده و پس از بررسی اطلاعات، خرید خود را نهایی کنید. فارس بازار نمایندۀ انحصاری برند انکر در ایران است و همۀ محصولات این برند با ۱۸ ماه گارانتی فارس به فروش می‌رسد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

سالار طاعتی

یک فرد عاشق دنیای تکنولوژی و گجت ها که البته در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ با سئو رفیق صمیمی است.
پست های مرتبط

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد،…

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و…

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9…

دیدگاهتان را بنویسید