صفحه اصلی > نقد و بررسی : راهنمای خرید پاوربانک انکر

راهنمای خرید پاوربانک انکر

راهنمای خرید پاوربانک انکر - Anker

یکی از بهترین برندهای تولیدکنندۀ لوازم‌جانبی گوشی همراه و پاوربانک، انکر است که محصولات آن رضایت خریداران زیادی را کسب‌کرده است. برند انکر به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و سعی می‌کند با پایین‌ترین قیمت، بهترین محصول را در اختیار خریداران قرار دهد. پاوربانک انکر به باتری لیتیوم‌یونی مجهز است و قابلیت شارژ دو دستگاه  به‌طور هم‌زمان را دارد. علاوه‌برآن، شکل ظاهری جذابی هم دارد و می‌تواند در تمام ساعات روز همراه شما باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر پاوربانک انکر و امکانات آن بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

چرا باید پاوربانک داشته باشیم؟

در سال‌های اولیۀ عرضۀ گوشی‌های اندروید، موبایل‌ها دارای یک قاب پشتی بودند که باز می‌شد. بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانستند به باتری دستگاه دسترسی داشته باشند. به همین منظور برخی از افراد از این ویژگی استفاده و باتری دیگری با خود حمل می‌کردند تا در صورت تمام‌شدن باتری فعلی، از یک باتری جایگزین استفاده کنند. راه حل دیگر، حمل شارژر است؛ اما اگر برق در دسترس شما نبود، باید چه کاری انجام داد؟ در این شرایط پاوربانک‌ها کاربرد دارند.

پاوربانک یک باتری خارجی با چندین پورت مختلف است که به‌عنوان منبغ تغذیه‌ای برای باتری گوشی‌های هوشمند عمل می‌کند. به بیان دیگر، پاوربانک به ما اجازه می‌دهد تا برای چندین‌بار، موبایل خود را شارژ کنیم، بدون آنکه نیاز به پریز برق باشد. از آنجایی هم که در این عصر تکنولوژی، کاملاً ضروری است که گجت‌های دیجیتال ما مانند موبایل، همیشه در دسترس باشند، در نتیجه خرید پاوربانک به ما کمک می‌کند تا برای مدت زمان طولانی از  آن‌ها استفاده کنیم.

ویژگی‌های کلی پاوربانک‌ها

در بازار انواع مختلفی از پاوربانک‌ها را می‌توان  پیدا کرد؛ اما اکثر این دستگاه‌ها از یک باتری لیتیومی و یک مادربرد الکترونیکی تشکیل شده‌اند. ظرفیت پاوربانک‌ها معمولاً باتوجه‌به مدل دستگاه بین 2600 تا 20000 میلی‌آمپر ساعت متغیر است که این ظرفیت به‌طور مستقیم روی قیمت آن اثر دارد. این ظرفیت نشان می‌دهد که در طول روز می‌توانید چندین دستگاه را با آن پاوربانک شارژ کنید.

Anker

مزایای استفاده از پاوربانک

باتوجه‌به استفادۀ زیاد ما از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، داشتن پاوربانک مزایای زیادی به‌همراه خواهد داشت که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین روش برای شارژ باتری در خارج از منزل

زمانی که در محل‌کار یا منزل خود نیستید، پیدا کردن شارژر و پرکردن باتری کار دشواری است؛ به‌خصوص اگر در جاده باشید. در این شرایط استفاده از پاوربانک بهترین گزینه است. پاوربانک بدون نیاز به برق و تنها با اتصال کابل، باتری شما را شارژ می‌کند و مانع از خاموشی گوشی می‌شود.

قابلیت حمل

فرقی نمی‌کند که پاوربانک انکر داشته باشید یا از پاوربانک برند دیگر استفاده کنید، در هر صورت آن‌ها وزن کمی دارند که باعث حمل راحتشان شده است. به بیان دیگر، پاوربانک را می‌توان در هر جایی همراه خود برد، چه مقصد شما کتابخانه باشد چه شهری دیگر؛ در هر صورت پاوربانک فضا و انرژی زیادی برای جابه‌جایی نیاز ندارد.

استفادۀ راحت

یکی از بهترین مزایای پاوربانک، سهولت استفاده از آن است. برای شارژ گوشی همراه تنها کافیست آن را از طریق یک کابل به پاوربانک متصل کنید. اگر هم دستگاه  و پاوربانک، هردو، از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند، نیازی به اتصال کابل نخواهد بود.

سازگاری با انواع تلفن‌های همراه

پاوربانک‌ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند؛ زیرا می‌توان با کمک آن‌ها، انواع مختلف دستگاه مانند تبلت، تلفن‌های هوشمند، بلندگوهای قابل‌حمل و حتی دوربین‌های نوع Go Pro را شارژ کرد.

نکات مهم هنگام خرید پاوربانک

همان‌طور که در بخش قبل مطالعه کردید، می‌‎‌دانید که این دستگاه‌ها برای زندگی روزمرۀ ما بسیار سودمند هستند که می‌توان آن‌ها را به‌هر جایی برد؛ اما قبل از خرید، بهتر است نکات زیر را مطالعه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پاوربانک

پاوربانک‌ها دارای تنوع زیادی هستند و باتوجه‌به امکاناتی که ارائه می‌دهند، طبیعی است که قیمت‌های متفاوتی نسبت به یک‌دیگر داشته باشند. ارزان‌ترین نوع پاوربانک معمولاً 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. اگر دستگاه شما باتری حدود 1500 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد، این مدل مناسب است. از سمت دیگر اگر اغلب سفر می‌کنید و بیش از یک گوشی یا دستگاه هوشمند برای شارژ کردن دارید، باید یک پاوربانک با حداقل 20000 میلی‌آمپر ساعتی انتخاب کنید. زیرا این دستگاه‌ها امکان شارژدهی مجدد با بیش از سه بار در روز را دارند.

مدت زمان شارژ باتری

نکتۀ مهم دیگری که باید در نظر گرفته شود، مدت زمانی است که باید برای پرشدن شارژ دستگاه صبر کنید. برای تعیین این موضوع باید بدانید که هرچه جریان ورودی (A) بیشتر باشد، زمان شارژ کوتاه‌تر خواهد بود. اگر ترجیح می‌دهید تا دستگاه شما سریع شارژ شود، باید حداقل یک پاوربانک 2 آمپری انتخاب کنید.

نظر مشتریان

شاید برای شما هم پیش آمده است که جذب ظاهر یک دستگاه شده باشید و پس از خرید متوجه شوید، این دستگاه کمتر از انتظار شما امکانات دارد و نمی‌تواند پاسخگوی خواسته‌های شما باشد. برای جلوگیری از تجربۀ این ناامیدی، بهتر است تحقیقات کاملی در مورد مدل‌های مورد علاقۀ خود انجام دهید تا دید بهتری نسبت به آن محصول پیدا کنید. درحال‌حاضر باتوجه‌به محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید نظر سایر کاربران را در این پلتفرم‌ها مطالعه کنید؛ یا مستقیم از آن‌ها بپرسید که نظرشان راجع به آن محصول چیست.

تعداد پورت‌های پاوربانک

اگر قصد دارید با پاوربانک خود چندین مدل مختلف دستگاه را شارژ کنید، باید به تعداد پورت‌های ارائه‌شده توسط پاوربانک هم دقت کنید.

تعداد پورت‌های پاوربانک انکر - Anker

چرا پاوربانک انکر بخریم؟

در میان پاوربانک‌های مختلف موجود در بازار، انکر برندی شناخته‌شده و محبوب است که محصولات آن باکیفیت بسیاربالا و با کمترین قیمت، در اختیار مشتریان سراسر دنیا قرار می‌گیرد. انکر را می‌توان رهبر کنونی بازار در بین پاوربانک‌ها دانست و نظرات مثبت بی‌شمار از سمت مشتریان هم نشان از چرایی محبوبیت بالای این برند است.

البته پیش از خرید پاوربانک انکر هم تنها دو مورد را باید بررسی کنید. اول این‌که آیا آن مدل با گوشی هوشمند شما سازگار است یا خیر؛ دوم این‌که آیا این مدل، ویژگی خاص یا امکانات مورد نظر شما را دارد یا خیر. به‌عنوان مثال اگر به‌دنبال دو درگاه شارژ هستید، PowerCore Slim 10000 USB-C PD گزینۀ مناسبی به‌شمار می‌رود.

مزیت‌های پاوربانک انکر نسبت به دیگر برندها

پاوربانک انکر دارای چندین مزیت است که آن را نسبت به سایر برندها متمایز می‌سازد.

قابلیت شارژ دستگاه‌های مختلف

با کمک یک پاوربانک انکر می‌توانید چندین دستگاه مختلف را شارژ کنید و نگران سازگار نبودن آن‌ها نباشید.

استفاده از فناوری‌های پیشرفته

برند انکر تمام تلاش خود را می‌کند تا از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات خود استفاده کند. همین موضوع باعث‌شده است که امکانات پاوربانک انکر بالا باشد و هرسال به قابلیت‌های آن افزوده شود.

قیمت مناسب

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از محصولات برند انکر، قیمت مناسب محصولات است. برای خرید محصولات برندهای مطرحی نظیر اپل یا سامسونگ باید هزینۀ زیادی صرف کنید؛ اما محصولات برند انکر، قیمتی به مراتب پایین‌تر و باهمان درجه کیفیت را ارائه می‌شوند.

کیفیت بالا

با وجود قیمت مناسب، کیفیت محصولات انکر تکرار نشدنی است. پاوربانک انکر از جمله مقاوم‌ترین پاوربانک‌های موجود در بازار است که طول‌عمر بالایی دارد و در برابر شرایط محیطی، استقامت نشان می‌دهد.

همچنین در پاوربانک انکر از تکنولوژی خاصی استفاده می‌شود که به صورت خودکار جریان ورودی مناسب برای گوشی همراه را تشخیص می‌دهد. این کار باعث طول عمر باتری گوشی همراه و شارژ بهینه و ایمن آن می‌شود.

انواع پاوربانک انکر همراه با معرفی بهترین مدل‌هایش

انواع پاوربانک انکر

پاوربانک‌های مدرن انکر همه در عنوان خود دارای کلمه PowerCore هستند و می‌توان آن‌ها را در چهار دسته اصلی دسته بندی کرد.

مدل‌های PowerCore PD

گران‌ترین پاوربانک‌های انکر، مدل‌های PowerCore PD هستند که می‌توانند جدیدترین مدل گوشی‌های اپل، سامسونگ و… را تنها در نیم ساعت از 0 تا 50 درصد، از طریق کابل USB-C شارژ کنند.

مدل‌های PowerCore II

گروه دوم پاوربانک‌های انکر، سری PowerCore II است که تنها از طریق درگاه میکرو USB و نه از طریق درگاه USB-C، قابل شارژ هستند. این مدل امکان شارژ جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی و… را فراهم می‌سازند.

مدل‌های PowerCore Essential ،PowerCore Slim و PowerCore Lite

گروه سوم متشکل از مدل‌های PowerCore Essential ،PowerCore Slim و PowerCore Lite است که آن‌ها می‌توانند با USB-C و micro-USB شارژ شوند؛ اما نمی‌توانند گوشی‌ها را از طریق USB-C شارژ کنند. علاوه‌برآن، سرعت شارژ آن‌ها به‌نسبت سایر مدل‌ها کمی پایین‌تر است.

مدل‌های PowerCore و PowerCore Redux

در نهایت چهارمین گروه شامل مدل‌های PowerCore و PowerCore Redux است. این مدل‌ها فقط دارای پورت میکرو USB است و شارژ سریع را ارائه نمی‌دهند، به‌همین‌دلیل است که قیمت آن‌ها نسبت به‌سایر مدل‌ها کمتر است.

کدام پاوربانک انکر بهتر است؟

همان‌طور که اشاره شد، پاوربانک‌های انکر دارای تنوع بالایی هستند. در این بخش به معرفی بهترین پاوربانک‌های این برند می‌پردازیم.

  1. پاوربانک انکر337

پاوربانک انکر337، یک پاوربانک 26800 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند یک گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی را حدود 4 بار شارژ کند. همچنین 3 پورت USB-A داخلی در این پاوربانک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شارژ هم‌زمان 3 دستگاه مختلف استفاده کنید. بزرگترین ایراد این پاوربانک، عدم شارژ سریع است. شما می‌توانید تلفن‌ها را با حداکثر 15 وات شارژ کنید که کمی عقب‌تر از سایر مدل‌های این برند است؛ اما اگر با قیمت مناسب آن مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که امکانات و ویژگی‌‌های خوبی ارائه می‌دهد.

  • ظرفیت: 26800 میلی‌آمپرساعت
  • پورت: USB-A وmicro-USB
  • توان خروجی: 15 وات
  1. پاوربانک Anker PowerCore III Elite USB-C PD A1291

یکی‌دیگر از بهترین پاور بانک‌های انکر موجود در بازار، پاوربانک ۲۶۵۰۰ میلی‌آمپر ۸۷ واتی انکر، مدل Anker PowerCore III Elite USB-C PD A1291 است. این دستگاه از قابلیت شارژ سریع 87 واتی برخوردار است و ظرفیتی معادل با 26000 میلی‌آمپرساعتی دارد. بدنۀ این مدل از جنسی با دوام و مقاوم ساخته‌شده است تا به‌راحتی تحت تأثیر عوامل بیرونی مانند ضربه قرار نگیرد. نوع باتری به‌کار رفته در این مدل، لیتیوم-یون است که با انواع لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌ها سازگار است. همچنین می‌توان به‌طور هم‌زمان برای شارژ چهار دستگاه از این مدل کمک گرفت.

  • ظرفیت: 26500 میلی‌آمپرساعت
  • پورت: دو درگاه USB-C و دو پورت Type A
  • توان خروجی: 87 وات
  1. پاوربانک مدل Anker PowerCore Metro A1246

اگر به دنبال خرید پاوربانکی با قیمت پایین هستید، پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ۲۵ واتی انکر مدل Anker PowerCore Metro A1246 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این پاوربانک دارای عملکرد بسیار خوبی است و می‌تواند مانع از خاموشی گوشی همراه‌تان در خارج از منزل شود. ظرفیت این دستگاه ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کامل خود پاوربانک نیز تنها 3 ساعت زمان، کافی خواهد بود.

  • ظرفیت: 10000 میلی‌آمپرساعت
  • پورت: USB-C و USB-A
  • توان خروجی: 25 وات
  1. پاوربانک مدل Anker PowerCore III Sense A1617

پاوربانک مدل Anker PowerCore III Sense A1617، یکی از بهترین محصولات برند انکر برای گوشی‌های میان‌رده است که با توان‌خروجی 18 وات و ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعتی، انتخاب مناسبی برای شارژ سریع گوشی‌های همراه و تبلت‌ها است. این پاوربانک با انواع گوشی‌های موبایل هوشمند آیفون 11، آیفون 12، آیفون 13، سامسونگ گلکسی، ال‌جی و… سازگاری دارد. از جمله نکات قابل‌توجه در این مدل، امکان شارژ بی‌سیم و فناوری PowerIQ است که حتی اگر کابل در دسترس نبود، می‌توان به شارژ بی‌سیم دستگاه پرداخت.

  • ظرفیت: 10000 میلی‌آمپرساعت
  • پورت: USB-C
  • توان خروجی: 18 وات
  1. پاوربانک انکر مدل PowerCore Essential PD A1287

لیست بهترین پاور بانک‌های برند انکر بدون پاوربانک مدلPowerCore Essential PD A1287 کامل نخواهد بود. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعتی است و با هر نوع گوشی همراه و دستگاه هوشمندی سازگاری دارد. پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی و فناوری PowerIQ 2.0 از جمله نکاتی است که باعث تمایز آن نسبت به سایر مدل‌ها شده است. همچنین قابلیت شارژ دوربین و موزیک‌پلیرها بااین پاوربانک، جز برتری آن محسوب می‌شود.

  • ظرفیت: 20000 میلی‌آمپرساعت
  • پورت: USB-C و USB-A
  • توان خروجی: 18 وات

سخن پایانی

پاوربانک‌ها یکی از پرکاربردترین وسایلی هستند که در سفر یا رفت‌وآمد به محیط کار و دانشگاه می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی همراه، تبلت و یا لپ‌تاپ خود را شارژ کنید. اگر لازم است برای مدت طولانی از پریز برق دور باشید، پاوربانک دستگاهی است که باید حتما به‌همراه داشته باشید. اگر به‌دنبال خرید بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار هستید، پاوربانک انکر می‌تواند گزینۀ ایده‌آلی باشد. محصولات این برند با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید پاوربانک انکر هستید، فارس بازار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فارس بازار نمایندۀ انحصاری برند انکر در ایران است و همۀ محصولات این برند با ۱۸ ماه گارانتی فارس به‌فروش می‌رسد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

سالار طاعتی

یک فرد عاشق دنیای تکنولوژی و گجت ها که البته در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ با سئو رفیق صمیمی است.
پست های مرتبط

بررسی کامل جامپ استارتر بیسوس

یکی از اتفاقات بسیار رایج که برای ماشین و خودروی شما می‌افتد،…

با رینگ لایت بیسوس، حرفه‌ای‌تر یوتیوبری و اینفلوئنسری کن!

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که در اینستاگرام و…

سری محصولات جدید سامسونگ FE: تجربه‌ای فوق‌العاده با قیمت مناسب

در سری جدید سامسونگ FE، محصولات Galaxy S23 FE ،Galaxy Tab S9…

دیدگاهتان را بنویسید